شناسهٔ خبر: 66161224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز با فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز، ۲۷ فروردین‌ماه در دیدار با فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، شجاعت، توانمندی، تکلیف‌محوری و با برنامه بودن را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی برشمرد.

وی با تبریک پاسخ قاطع و تاریخی جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به دست نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران، گفت: رژیم غاصب اسرائیل هیچ‌گاه چنین ضربه‌ای را در طول عمر خود ندیده بود و در دنیا تاکنون شاهد چنین عملیات بازدارندگی نبودیم و جمهوری اسلامی این کار را با موفقیت انجام داد. مهم‌تر از آن عملیات، پشتیبانی از عملیات و حفظ این پیروزی است که ارزش بالایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ۴ رکن مهم جزو دارایی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که آن را از سایر ارتش‌ها متمایز کرده و فاصله قابل توجهی برای آن ایجاد می‌کند، بیان کرد: نخستین رکن، مردمی بودن بدنه ارتش است و آحاد مردم بدنه ارتش را تشکیل می‌دهند و از لحاظ روحیه و رویه نیز ارتش مردمی است و شاهد آن حضور ارتش در خط مقدم کمک به مردم در همه صحنه‌ها است و ارتش مردم را از صمیم قلب دوست دارد و مردم نیز از دل و جان ارتش را دوست دارند و این ارتباط از محور‌های مهم است.

وی محور دوم را مجهز بودن ارتش دانست و با بیان اینکه در مراسم رژه روز ارتش، تنها گوشه کوچکی از توانمندی‌ها ارائه می‌شود که جای افتخار دارد، تصریح کرد: محور سوم مهیا و آماده بودن ارتش جمهوری اسلامی است و در این محور ارتش جمهوری اسلامی ایران فاصله بسیاری با سایر ارتش‌ها دارد و  آمادگی ارتش ما درونی و بیرونی است و فرد فرد نیرو‌های ارتش از صمیم قلب و در سخت‌ترین شرایط مأموریت خود را به بهترین وجه انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: رکن چهارم اعتقاد ارتش است که کارآمدی نیرو را چند برابر می‌کند و هر اندازه اعتقاد و ارتباط با خداوند بیشتر باشد قدرت گسترش پیدا می‌کند و به همین دلیل خداوند نیز در سخت‌ترین شرایط از دین خود دفاع می‌کند و در شرایط سخت کسانی پیروز هستند که اعتقادشان به خداوند قوی‌تر است و تمام افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران به اعتقاد آن است و این اعتقاد است که سبب می‌شود نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین فرمانده جهان را داشته باشند که عالمی برجسته، دشمن‌شناس و حکیم است.

امام جمعه کرمان با اشاره به شوق مردم نسبت به عملیات «وعده صادق» و شعار‌هایی که برای عرض ارادت به فرمانده معظم کل قوا و نسبت به این مأموریت نشان دادند، گفت: این همان بحث اعتقاد است و ارتش با این ۴ رکن همان ارتشی است که باید در رکاب امام زمان (عج) باشد و لیاقت سربازی حضرت ولی عصر (عج) را دارد.

نظر شما