شناسهٔ خبر: 66159653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس:

ایران به قوانین بین‌المللی متعهد است؛ اما هرگونه ضربه به منافعمان پاسخ قاطع دارد

تهران- ایرنا- عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران همواره به سیاست حُسن همجواری با کشورهای منطقه و منشور ملل متحد پایبند است، گفت: آمریکا و اذناب آن بدانند هر گونه مشارکت در ضربه به منافع کشورمان پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده در پی دارد.

صاحب‌خبر -

محسن فتحی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با حمایت از اقدام موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی در روز گذشته - ۲۶ فروردین ماه - اظهار داشت: دلاورمردان ایران اسلامی در سنگر دفاع و امنیت، بار دیگر ثابت کردند که بر سر منافع ملی و حقوق ملت شریف ایران با هیچ رژیم و حکومتی اهل مماشات و مسامحه نیستند.

وی ادامه داد: در عملیات اخیر نیروهای مسلح کشورمان، وعده صادق تنبیهی را که امام راحل و رهبر معظم انقلاب دستورِ آن را صادر کرده بودند در شبِ قدرِ انقلاب اسلامی محقق کردند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با حمایت از عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره به سیاست حُسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه و نیز اصول و منشور ملل متحد پایبند و متعهد است؛ با این حال به آمریکا و دیگر اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها هشدار می‌دهیم که هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده نیروهای مسلح کشورمان را در پی خواهد داشت.

فتحی بیان کرد: آمریکا نسبت به اقدامات شرارت‌بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیمِ کودک‌کُش در منطقه، باید تبعات آن را بپذیرد.

وی تأکید کرد: تنها راه نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی بنابر وصیت امام راحل (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را مقاومت می‌دانیم و از سایر کشورهای اسلامی، مسلمانان و ملت‌های آزاده انتظار داریم که سستی و سکوت محافظه‌کارانه را در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی کنار گذاشته و در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و همراه با ایرانیان در قالب امت واحده اسلامی بر سر اسرائیل و یاوران باطلش فریاد خشم و نفرت سر دهند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند ، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

نظر شما