شناسهٔ خبر: 66159442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت مرزنشینان قصرشیرینی از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی +فیلم

قصرشیرین- ایرنا- جمعی از مرزنشینان قصرشیرینی در غرب کرمانشاه امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در حمایت از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در میدان مرزبانی این شهر مرزی تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرزنشینان در این تجمع با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکر تشکر، ای رهبر آزاده تشکر تشکر، حمایت قاطع خود را از عملیات وعده صادق اعلام کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین در تجمع راهپیمایان با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل را با بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ جهان درهم شکست، گفت: ما مفتخریم که در جمهوری اسلامی با اقتدار زندگی می کنیم چون ایران اسلامی امروز ام القرای جهان اسلام است و نامش بر تارک جهان می درخشد.

مراد باباخانی افزود: پاسخ تنبیهی کوبنده و قاطعانه سپاه پاسداران به اشغالگران کودک کش اسرائیلی، قدرت نظامی و توان دفاعی ما را به جهانیان نشان داد و هیمنه دروغین سپر آهنین رژیم صهیونیستی را در هم شکست به طوری که پس از گذشت سه روز این اقدام قاطع سپاه پاسداران رژیم جعلی اسرائیل هنوز در بهت و سکوت به سر می برد و این نشان دهنده قدرت و اقتدار سپاه اسلام است.

همچنین امروز شماری از مردم قصرشیرین با حرکت کاروان خودرویی در خیابان های سطح شهر از پاسخ پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به جنایات صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بوده است.

نظر شما