شناسهٔ خبر: 66153209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال

در طرح تشدید و نظارت بازار در نوروز و رمضان ۱۰۹۶ واحد صنفی متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طرح ویژۀ نظارت و بازرسی در دو مرحلۀ هدفمند ویژه ماه مبارک رمضان و پایان سال و نوروز با حضور ۱۰۵ نفر بازرس متخصص و ۲۵۰ نفر بازرس افتخاری از نهم اسفندماه در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار گرفت.
جواد محمدی فشارکی افزود: در مدت اجرای این طرح، ۳۵۸۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان محقق شد که منجر به تشکیل ۱۰۹۶ پرونده تخلف و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی استان شد.
وی گفت: این بازرسی‌ها در مقایسه بامداد مشابه قبل با وجود افزایش ۱۱۲ درصدی بازرسی‌ها از صنوف مورد هدف در این طرح، ۹ و نیم درصد تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی کاهش داشته که نشان دهنده رعایت بیش از پیش قانون و قرار گرفتن بیشتر کسبه در چهارچوب قانونی نظام صنفی است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان افزود: تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.
جواد محمدی فشارکی گفت: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم ارائه فاکتور‌های خرید و فروش کالا و خدمات جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که بازرسان اصناف استان با حضور در سطح عرضه، با متخلفان صنفی برخورد قانونی لازم را کردند.
محمدی فشارکی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه‌های ارتباطی: تلفن‌های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانی www.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری مدیریت در استان اطلاع دهند.

نظر شما