شناسهٔ خبر: 66151934 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر وقت امشب با ورود سامانه بارشی، بارش ها مناطقی از استان کرمان را در بر می گیرد.

صاحب‌خبر -

 

 

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: از اواخر وقت امروز تا صبح چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش ها مناطقی از جنوب، مرکز و جنوب غربی استان کرمان را در برمی گیرد.

 

وی افزود: عمده بارش ها برای روز سه شنبه است که احتمال سیلابی شدن مسیل ها در مناطق جنوبی استان کرمان و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنین افزایش ابر و وزش باد برای مناطق جنوبی استان کرمان پیش بینی می شود که کاهش دید را به صورت لحظه ای در این مناطق داریم.

 وی تصریح کرد: تا روز پنج شنبه، روند افزایشی دما را در سطح استان خواهیم داشت که با خروج سامانه بارشی پایان هفته، کاهش دما را در سطح استان شاهد هستیم.

 

سلاجقه بیان داشت: میانده جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای ۲

 درجه سانتیگراد زیرصفر، خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده اند.

  

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: در بین ایستگاه های هواشناسی استان کرمان، بعد از لاله زار، شهربابک، کوهبنان و راین با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک ترین شهرهای استان کرمان بودند.

نظر شما