شناسهٔ خبر: 66146119 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

الوفاق بحرین: عملیات «وعده صادق»، پیروزی الهی و باعث شادی دل‌های مومنان است

تهران- ایرنا- جانشین دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین، امروز (یکشنبه) عملیات وعده صادق و پاسخ موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی را پیروزی و عزت از سوی پروردگار و مایه شادی دل های مؤمنان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های بحرینی، «شیخ حسین الدیهی» در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: شکر خدایی را که صحنه پیروزی و عزت را به ما نمایاند. همزمان با این جلوه مشیت الهی، دلهای مؤمنین را شادی فراگرفته است چه اینکه عظمت کرامت و نصر الهی را شاهدند.

الدیهی افزود: این روزها شاهدیم که چگونه حمایت و پشتیبانی الهی از مؤمنان حقیقی به وضوح نمود می یابد.

الوفاق بحرین: عملیات «وعده صادق»، پیروزی الهی و باعث شادی دل‌های مومنان است

این شخصیت مخالف حکومت بحرین اعلام کرد: این طور نیست که عزت از «هیچ» حاصل شود! خیر، عزت نتیجه ایمان و اعتماد راسخ به خداوند و پایبندی عمیق به ارزش های حق و عدالت است.

الدیهی خاطرنشان کرد: شادی امروز ما از این نصرت الهی تنها یک شادی گذرا نیست، بلکه تجدید عزم و اراده برای پیمودن راه حق، دفاع از مقدسات، حمایت از مستضعفان، ضعیفان و مظلومان است.

جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در پایان از همه مومنین خواست از همه جلوه های پیروزی و نصرت الهی، نیرو و عزمی مجدد برای ادامه راه بگیرند، با توکل و اعتماد به پرودگار - که توکل کنندگان بر وجودش و آنان را که در راه او با اخلاص و صداقت مجاهدت می کنند وا نمی گذارد – گام بردارند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

نظر شما