شناسهٔ خبر: 66146070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجمع مردم بجنورد در حمایت از پاسخ نظامی سپاه به رژیم صهیونیستی + فیلم

بجنورد - ایرنا - مردم مرکز خراسان شمالی یکشنبه شب در حمایت از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در میدان شهید این شهر تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این اجتماع خودجوش مردمی در میدان شهید با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا و برادر سپاهی تشکر تشکر سر دادند.

مردم بجنورد با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعار مرگ بر اسرائیل، بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تاکید کردند.

همچنین مردم این دیار خوشحالی خود را از حملات نیروهای سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی در پاسخ به جنایات و نسل‌کشی این رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک دهها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نظر شما