شناسهٔ خبر: 66145008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال + فیلم

تهران- ایرنا- تیم فوتبال لیورپول با قبول شکست یک بر صفر خانگی دور از انتظار برابر کریستال پالاس، شانس صدرنشینی در لیگ جزیره را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در شرایطی پیگیری شد که از ساعت ۱۶:۳۰ لیورپول رده سومی در ورزشگاه آنفیلد و با قضاوت کریس کاوانا، پذیرای کریستال پالاسی بود که با ۳۰ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار داشت.

در شرایطی که یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی، شکست برابر آتالانتا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را یک حادثه قلمداد کرده بود اما در دقیقه ۱۴ این دیدار، کار تیمی بازیکنان کریستال پالاس کافی بود تا ابرچی ازه دروازه قرمزها را باز کند تا سکوتی مرگبار در آنفیلد حاکم شود.

سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال + فیلم

لیورپول در ۴۵ دقیقه دوم هم نتوانست به گل برسد تا شانس صدرنشینی در این هفته لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد و موقعیت‌های متعددی را از دست داد تا با قبول این شکست، امیدهایش برای قهرمانی کمرنگ شود.

لیورپول ۱۰ سال قبل نیز با تساوی سه بر سه مقابل کریستال‌پالاس، قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را از دست داد و اکنون تاریخ برای این تیم تکرار شد.

اکنون منچسترسیتی از ۳۲ بازی، ۷۳ امتیاز اندوخته دارد و صدرنشین است و آرسنال با یک بازی کمتر و ۷۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. لیورپول نیز با ۷۱ امتیاز در جایگاه سوم است.

این بازی در شرایطی به پایان رسید که لیورپول ۲۲ موقعیت گلزنی داشت اما نتوانست مانع از شکست خود شود.

نظر شما