شناسهٔ خبر: 66144822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تبلیغات

معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا

صاحب‌خبر -

سفر، حتی اگر کوتاه باشد، تجربه‌ای پراهمیت است که می‌تواند در ذهن هر فرد به‌عنوان خاطره‌ای به‌یادماندنی ثبت شود؛ اما مدت‌هاست که اغلب شهروندان، در سفرهای مترویی خود در شهر با دغدغه‌ای آزاردهنده روبه‌رو شده‌اند: بوی بد عرق! ازآنجاکه در محیط کوچک و بسته وسایل نقلیه عمومی، بوی ناخوشایند بدن افراد به‌سرعت پخش می‌شود، این موضوع تبدیل به یکی از چالش‌های مهم زندگی شهروندی شده است؛ اما خبر خوش اینکه برند آمبرلا با درک این دغدغه مردمی، اقدام به راه‌اندازی کمپین «سفر خوشبو» کرده ‌است. اگر می‌خواهید با نحوه اجرای این کمیپن جالب و اهداف آن آشنا شوید، تا پایان همراه ما باشید.

کمپین سفر خوشبو چطور اجرا می‌شود؟

تیم خلاق برند آمبرلا با ایده‌ای جذاب دست به اجرای کمپین سفر خوشبو زده‌اند. این تیم با طراحی ماکت‌های عظیم‌الجثه دئودورانت و قراردادن آن‌ها در مکان‌های پرتردد مانند ایستگاه‌های مترو، سعی در جلب‌توجه مردم به این محصول خوشبو‌کننده داشته‌اند. این ماکت‌ها عیناً مشابه دئودورانت‌های آمبرلا طراحی و ساخته شده‌اند؛ منتهی در ابعادی بسیار بزرگ تا توجه مسافرین مترو را به خود جلب کنند. علاوه‌براین، رایحه ملایم و دل‌انگیز دئودورانت‌ها از طریق این ماکت‌های خوش‌رنگ و لعاب، در فضای ایستگاه منتشر می‌شود. این کار حس تازگی و طراوت را به مسافرین القا می‌کند و تجربه حضور در محیط دلگیر مترو را برای آن‌ها به تجربه‌ای متفاوت و خوشبو تبدیل می‌کند. عطر این ماکت‌ها به‌اندازه‌ای لطیف است که مشام هیچ‌یک از شهروندان را آزار نمی‌دهد و تنها حس‌وحالی شاداب به آن‌ها می‌بخشد!

معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا

این کمپین به کدام مسئولیت اجتماعی اشاره دارد؟

آمبرلا به‌عنوان مجموعه‌ای قوی و دغدغه‌مند در نظر دارد تا با راه‌اندازی و اجرای این کمپین، بر چند مسئولیت اجتماعی-فرهنگی تاکید کند:

  • رعایت بهداشت فردی: استفاده از دئودورانت‌ها، بوی بد عرق را کاهش می‌دهد و راه‌حلی عالی برای رعایت بهداشت فردی پیش از شروع سفر با وسایل نقلیه عمومی و حضور در مکان‌های پرازدحام است. حفظ بهداشت، نقشی کلیدی در سلامتی جسم و روان افراد جامعه دارد و رعایت آن می‌تواند تاثیرات شگفت‌انگیز بر بهداشت عمومی بگذارد. آمبرلا با این ایده خلاقانه خود، رعایت بهداشت فردی را به‌عنوان یک مسئولیت ضروری اجتماعی به مردم گوشزد می‌کند.

  • احترام به سایر شهروندان: بوی خوش، نه‌تنها باعث افزایش اعتمادبه‌نفس افراد می‌شود، بلکه نوعی احترام به دیگران نیز تلقی می‌شود. عدم استفاده از محصولات بهداشت پوستی و منتشرکردن بوی بد عرق، باعث ایجاد احساسات ناخوشایند در همسفران مترویی شما می‌شود. برای همین است که این برند کمپین خود را در ایستگاه‌های مترو به اجرا رسانده است تا بتواند بوی خوش را به‌عنوان نشانه‌ای از احترام به همسفران و سایر شهروندان، معرفی کند.

  • کمک به شادابی فضای جامعه: مکان‌های پرترافیک و شلوغ شهر مانند ایستگاه‌های مترو و پایانه‌های اتوبوس، در صورت عدم رعایت بهداشت پوستی می‌توانند به مکان‌هایی آزاردهنده و بدبو تبدیل شوند. سفر خوشبو بر این مسئولیت اجتماعی اشاره دارد که با استفاده از محصولات خوشبوکننده بدن، می‌توان هوایی پاکیزه ایجاد کرد تا حس‌وحال این مکان‌های پرتردد، به‌طور چشمگیری شاداب‌تر شود.

کمپین جدید آمبرلا چطور باعث ترویج بهداشت در محیط عمومی می‌شود؟

آمبرلا به‌عنوان یک برند خوش‌فکر، دغدغه‌ای مهم در سر دارد: افزایش بهداشت جامعه! این مجموعه قدرتمند به‌درستی دریافته است که بوی خوش،‌ نه‌تنها حس نشاط را در جامعه افزایش می‌شدهد، بلکه نقش طلایی در ترویج بهداشت عمومی دارد. کمپین سفر خوشبو، فراتر از یک تبلیغات ساده عمل کرده است و قدمی جسورانه در جهت فرهنگ‌سازی برداشته است. تیم موردنظر، با ابتکار عمل خود در قراردادن ماکت‌ها، استفاده از دئودورانت را به‌عنوان یک ضرورت بهداشتی به مردم معرفی می‌کند و در سکوت، شهروندان را به تلاش برای رفع بوی ناسالم مکان‌های شلوغ شهری، دعوت می‌کند تا به‌مرورزمان و رعایت بهداشت فردی توسط تک‌به‌تک افراد، سطح بهداشت در محیط‌های عمومی نیز ارتقا پیدا کند.

معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا

هداف از اجرای این کمپین چیست؟

این پویش مردمی و هیجان‌انگیز، بی‌هدف پایه‌ریزی نشده است و اجراکنندگان آن، با در نظر گرفتن چندین هدف مهم، آن را در سطح شهر به اجرا رسانده‌اند. در ادامه با اهداف آمبرلا در راه‌اندازی این کمپین پرطرفدار، آشنا می‌شوید:

فرهنگ‌سازی استفاده از دئودورانت

استفاده‌کردن از محصولات بهداشتی پوستی مانند دئودورانت، تصمیمی سلیقه‌ای به‌حساب نمی‌آید و در سراسر جهان به‌عنوان عملی روزمره و عادی، شناخته شده است. به همین علت، این مجموعه در نظر دارد تا با فرهنگ‌سازی درباره محصولات خوشبوکننده بدن، استفاده از این وسایل ضروری را به امری روتین و همیشگی در فرهنگ مردم، تبدیل کنند. سفر خوشبو آرزو دارد تا این اصلاح سبک در فرایند زندگی شهروندان -به‌ویژه در کلان‌شهرها- اتفاق بیفتد و مصرف روزانه و مداوم دئودورانت‌ها پیش از حضور در مترو، به اتفاقی دائمی در جامعه تبدیل شود.

آگاهی از برند

یکی از اهداف کلیدی این برند در ایجاد این پویش دوست‌داشتنی، افزایش آگاهی از برند و محصولات آن است. در دنیای پرهیاهوی امروز، جلب‌توجه مخاطبان و ماندگاری در ذهن آن‌ها،‌ چالشی بزرگ برای برندها محسوب می‌شود. این تیم با ایده‌ای خلاقانه و مبتکرانه، به‌دنبال عبور از این چالش هستند. ماکت‌های غول‌پیکر دئودورانت در ایستگاه‌های مترو، حسی از شگفتی و کنجکاوی را در شهروندان ایجاد می‌کند. رایحه‌های دل‌انگیز منتشرشده از این ماکت‌ها، تجربه سفر برای مسافرین داخل شهر را لذت‌بخش‌تر می‌کند و نام آمبرلا را به‌عنوان برندی آگاه و دغدغه‌مند در ذهن آن‌ها حک می‌کند.

تابوشکنی درباره صحبت از بوی ناخوشایند

سفر خوشبو، به دور از سروصداهای تبلیغاتی، در سکوتی معنادار به اجرای کمپین عجیب خود پرداخته است. این تیم با شجاعتی تمام و ایده‌ای جسورانه، بهترین مکان را برای ترویج استفاده از دئودورانت، انتخاب کرده‌ است: ایستگاه‌های مترو! ماکت‌های عظیم دئودورانت‌های خوشبو در سکوت ایستگاه‌ها، مردم را صحبت و گفتگو درباره این احساس ناخوشایند واداشته‌اند. به‌کمک این پویش، مسافرین می‌توانند محترمانه و به‌دور از شرم، درباره این دغدغه مهم شهروندی با یکدیگر گفتگو کنند و راه‌حلی به سادگیِ «مصرف دئودورانت» برای رفع این مشکل اساسی به یکدیگر پیشنهاد بدهند.

خلق تجربه‌ای دلنشین در ایستگاه‌ها

ماکت‌های معروفی که در ایستگاه‌ها نصب شده‌اند با انتشار بوی لطیف و غیرمحرک خود، فضایی دلنشین و خوشایند را در این محیط شلوغ، خلق می‌کنند. مسافرانی که هر روز با بوی بد عرق و فضای کسل‌کننده پایانه‌ها مواجه می‌شدند، اکنون می‌توانند با استشمام این رایحه ملایم و بهشتی، تازگی و طراوت را حس کنند. این موضوع می‌تواند کیفیت سفر کوتاه آن‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد.

ترغیب به استفاده از وسایل نقلیه عمومی

تعدادی از مردم، تنها به‌دلیل بوی نامطبوع در وسایل نقلیه عمومی، ترجیح می‌دهند تا با خودروهای شخصی و یا تاکسی‌های اینترنتی و خطی به تردد در شهر بپردازند. این امر باعث معضلات شهری مانند آلودگی هوا، ترافیک و افزایش هزینه‌های زندگی می‌شود. آمبرلا به‌صورت هوشمندانه به این نکته توجه کرده است که با رفع بوی بد مترو، می‌توان آمار شهروندانی که از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند را به‌طور قابل‌توجهی افزایش داد؛ بنابراین تلاش کرده است تا به‌کمک این کمپین، فرهنگ استفاده از محصولات بهداشتی و خوشبوکننده پوستی را در بین مردم، جا بیندازد و چنین چالش‌هایی را نیز در بلندمدت حل کند.

سخن پایانی

امروزه کمتر کسی است که از ضرورت رعایت بهداشت روتین، اطلاعی نداشته باشد. برای همین است که راه‌اندازی و توسعه کمپین‌هایی مانند سفر خوشبو، می‌تواند مردم را با این حقیقت بدیهی، روبه‌رو کند که راز داشتن جامعه‌ای سالم و شاداب، رعایت بهداشت فردی و عمومی است و یکی از بهترین راه‌حل‌های آن، استفاده از محصولات بهداشتی به‌صورت مستمر است. محصولاتی که از باکیفیت‌ترین متریال‌ها ساخته شده باشند و بدن شما را در برابر میکروب‌ها، باکتری‌ها و بوی ناخوشایند عرق، حفظ کنند. درک این ضرورت توسط مجموعه آمبرلا و راه‌اندازی این کمپین ابتکاری، باعث ایجاد سروصدای بسیاری در بین دغدغه‌مندان جامعه شده است. امیدواریم تا با ادامه‌دادن این مسیر فرهنگی توسط مردم، جامعه‌ای پاکیزه و بانشاط خلق شود!

نظر شما