شناسهٔ خبر: 66144263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام حمایت مردم چند شهر مازندران از حمله سپاه به اسراییل

مردم انقلابی شهرهای بابل ، سوادکوه، سیمرغ، چالوس و جویبار از حمله سپاه در عملیات وعده صادق اعلام حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

اعلام حمایت مردم چند شهر مازندران از حمله سپاه به اسراییل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مردم انقلابی استان مازندران در مناطق مختلف از حمله سپاه در عملیات وعده صادق اعلام حمایت کردند.

اعلام حمایت مردم بابل
مردم دارالمومنین بابل ظهر امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در صحن امامزاده قاسم (ع) بابل حمایت خود را در عملیات غرورآفرین انتقام از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
تجمع کنندگان ضمن اعلام حمایت از این اقدام سپاه، خشم و انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه به مردم مطلوم فلسطین اعلام کردند.

اعلام حمایت مردم چند شهر مازندران از حمله سپاه به اسراییل


طنین شعار «سپاه انقلابی تشکر تشکر» در سوادکوه
مردم زیراب‌سوادکوه امروز با طنین شعار «سپاه انقلابی تشکر تشکر» در سوادکوه از تحقق «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران و تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.
عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران و تنبیه رژیم صهیونیستی موجی از تشکر و قدردانی ملت ایران از فرزندانشان در سپاه پاسداران را به همراه داشت.
مردم زیراب سوادکوه هم با اجتماع در میدان امام خمینی (ره) این شهر، با در دست داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت و سردادن شعار‌های «سپاه انقلابی تشکر تشکر»، «نیروی مسلح ما تشکر تشکر»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»؛ پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

برگزاری تجمع در سیمرغ، چالوس و جویبار 

مردم شهرستانهای سیمرغ، چالوس و جویبار هم با برگزاری تجمع،، حمایت خود را از اقدام جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی و موشکی به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و بر نابودی این رژیم جعلی تاکید کردند.

<div id="video-display-embed-code_11004370"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205797/11004370?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما