شناسهٔ خبر: 66143184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد

فرماندار مهاباد گفت: عملیات احداث طرح‌های مسکن با واگذاری زمین و اضافه شدن به محدوده شهر و روستا در این شهرستان تسریع یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم، ساخت مسکن بوده که تلاش برای به نتیجه رساندن این رویکرد مهم از همان ابتدای تشکیل دولت تاکنون با جدیت در شهرستان شکل گرفته و در حال انجام است.
او اضافه کرد: اضافه شدن ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر برای کمک به احداث مسکن در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار قرار دارد.
فرماندار ویژه مهاباد از واگذاری ۳۵۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۳ بلوک در حال ساخت بوده که ۶ بلوک آن دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی و هفت بلوک هم در مرحله پی کنی است.
عباسی با بیان اینکه زمین برای ساخت ۵۲ واحد هم در مرحله آماده سازی است، افزود: احداث ۱۶۰ واحد در منطقه مکریان و ۱۴۴ واحد در شهرک کارمندان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۵ درصد در حال ساخت است.
او گفت: همچنین الحاق به محدوده در روستا‌ها و واگذاری زمین در شهر‌های تازه تاسیس خلیفان و گوگ تپه با هدف کمک به تسریع در ساخت مسکن و بهبود شرایط به صورت جدی پیگیری می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11004605"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205744/11004605?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما