شناسهٔ خبر: 66135817 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازتاب «وعده صادق» در میان سخنرانان و مداحان

تهران- ایرنا- تعدادی از سخنرانان و مداحان از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به عنوان انتقام الهی از مجرمان یاد کردند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا جمعی از سخنرانان و مداحان کشور در پی پاسخ سپاه پاسداران به جنایت های رژیم صهیونیستی در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند.

برخی مداحان مانند احمد واعظی و حسین طاهری آیه ۲۲ سوره سجده را یادآور شدند که «انا من المجرمین منتقمون».

سیدمجید بنی فاطمه با انتشار تصویری نمادین از پرتاب موشک نوشت: از خاک وطن نمی گذرم.

محمدحسین پویانفر آیه ۳۹ سوره انفال را یادآور شد که می فرماید «و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه؛ با آنان بجنگید تا فتنه ای بر جا نمانَد»

ابوذر بیوکافی تصویری از رهبر معظم انقلاب منتشر کرد و نوشت: یادتون باشد ما این غیرت را از صدیقه الطاهره سلام الله علیها داریم و او فرزند اوست.

ولی الله کلامی زنجانی و حسین هوشیار زیر تصاویری از موشک های بالستیک با هشتگ تنبیه متجاوز نوشتند: خیبر خیبر یا صهیون، یوم الانتقام.

محسن طاهری تصویری از مشت انتقام آتشین منتشر کرد و نوشت: با ایرانی جمعیت درنیوفتید... یوم الانتقام.

امیر کرمانشاهی تصویری از کربلای معلی منتشر کرد که پهپادهای ایرانی از فراز حرم امام حسین به سوی اسراییل در حرکت است و آیه سوم سوره فیل را یادآوری کرد که «و ارسل علیهم طیرا ابابیل»

سید رضا نریمانی هم با انتشار همین تصویر نوشت: راه قدس از کربلا می گذرد؛ پهپاد ایرانی بر فراز آسمان کربلا

علی پورکاوه نیز نخستین آیه سوره نصر را یادآوری کرد «اذا جاء نصر الله و الفتح»

روح الله بهمنی نوشت: آماده باشید یا صهیون، بسم الله القاصم الجبارین. الموت لاسرائیل

حجت الاسلام علی سعیدیان نوشت: ترور دانشمندان هسته ای، ویروس استاکس نت، حمایت از گروه های تروریستی و حمله علیه ایران، حمله به مواضع نظامی و دیپلماتیک ایران در کشورهای مختلف از جمله همین مورد اخیر در دمشق به علاوه ده ها مورد دیگر؛ چه کسی شروع کرد؟ ایران مقابل رژیم صهونیستی متجاوز از خود دفاع می کند؛ دفاع مشروع.

حجت الاسلام علی سرلک با انتشار تصویری از شهید حسن طهرانی مقدم نوشت: روحت شاد مرد بزرگ

بازتاب «وعده صادق» در میان سخنرانان و مداحان

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین - در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز ( یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

همچنین سپاه در اطلاعیه دوم تصریح کرد: با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت‌گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز ، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

نظر شما