شناسهٔ خبر: 66133132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر از کمک دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی خیّرین این شهرستان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوییه گفت: جشن گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی است و گلریزان؛ یعنی با کریمان کارها دشوار نیست و مشکلات لاینحل حل شدنی است.

مسعود ناظریان در جشن بزرگ گلریزان ویژه ازاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ارزوئیه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین در جلسه بیان کرد؛ جشن گلریزان بمناسبت آزادی زندانیانی میباشد که بدلیل جرائم غیر عمدی  در زندان به سر می برند و چشم انتظار کمک های مومنانه خیرین در پایان ماه مبارک رمضان ارسال هستند.

وی افزود: باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نیز نهادینه شده است و لازم است از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع جرائم و آسیب ها شود.

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه گفت: خوشبختانه با همت خیرین  وبا حضور قابل تحسین آنها در مراسم جشن مبلغ چهارصد و هفتاد میلیون تومان جمع آوری شد.

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابرهم از کمک  دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی خیرین این شهرستان در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

 محمدصالح شیخ زاهدی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان آزاد شدند.

نظر شما