شناسهٔ خبر: 66131179 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازتاب عملیات وعده صادق؛

یو اس‌ای تودی: عملیات هوایی ایران، تاریخی است

روزنامه گلوبال تایمز اعلام کرد ایران با هوش راهبردی پاسخ داد و با موشک و پهپاد، با موفقیت، اهداف اصلی نظامی در اسرائیل را منهدم کرد.

صاحب‌خبر -

   به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به  نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، هانی الدالی گفت: فرودگاه نظامی نواتیم به طور کامل در حملات موشکی و پهپادی ایران تخریب شد.

 

روسیه: حمله ایران به اسرائیل بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل و حق دفاع از خود است
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که حمله ایران به اسرائیل به عنوان بخشی از حق دفاع از خود و بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل در پاسخ به حملات به اهداف ایران در منطقه تلقی می‌شود.

 

جت های اردنی ده ها موشک ایرانی را ساقط کرده اند
دو منبع امنیتی منطقه ای به رویترز گفتند که جت های اردنی دهها موشک ایرانی را ساقط کرده اند.

 

رئیس پیشین شاباک: نتانیاهو اسرائیل را به سمت نابودی می‌کشاند.. او باید استعفا دهد
به گزارش کانال تلگرامی قدس فید، «نداف آرگمن» رئیس سابق سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اعلام کرد اگر بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) از مقام خود کناره گیری نکند، اسرائیل را به سمت نابودی سوق می‌دهد و این سرانجام ما خواهد بود.

 

سخنگوی ارتش اسرائیل: فرانسه در دفاع ما در برابر حمله شبانه ایران به اسرائیل مشارکت داشت
ایکس جروزالم پست: سخنگوی ارتش اسرائیل روز یکشنبه گفت که فرانسه از جمله کشورهایی است که در دفاع در برابر حمله شبانه ایران به اسرائیل مشارکت داشت.

 

رئیس سابق رادیو ارتش اسرائیل: اردن بیشترین کمک را به اسرائیل در شناسایی موشک‌های ایران کرد
به گزارش کانال تلگرامی عکا و بنابر اعلام کانال ۱۲ عبری زبان اسرائیل، دنی زاکین، رئیس سابق رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که اردن در میان کشور‌های عربی، بیشترین کمک را در زمینه شناسایی و رهگیری موشک‌های ایران به اسرائیل کرد و عربستان و امارات نیز نقش مشابهی ایفا کردند.

 

عطوان: مقامات ایرانی عمل می‌کنند و در برابر تجاوز می‌ایستند.. منطقه وارد مرحله‌ای جدید شد
عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه الکترونیکی رای الیوم در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: حمله تاریخی بی سابقه ایران به عمق رژیم صهیونیستی نشان داد که مقامات ایرانی می‌گویند و عمل می‌کنند و در برابر تجاوز می‌ایستند. بی شک منطقه وارد مرحله جدید شده و تل آویو تصمیم گیرنده نیست و آمریکا قادر به ترساندن کسی نیست و نمی‌تواند از مزدورانش حمایت کند.

بایدن از کدام پیروزی سخن می‌گوید.. صرف تصمیم گیری برای انتقام و حتی رسیدن یک موشک به یک پایگاه اسرائیلی و بسته شدن فرودگاه تل آویو شکست سنگین رژیم صهیونیستی و فرو ریختن هیبت و بازدارندگی آن است.

 

شهردار دیمونا: انتظار چنین حمله‌ای را (از جانب ایران) نداشتیم
به گزارش کانال تلگرامی شبکه المیادین و بنابر اعلام رسانه‌های اسرائیلی، شهردار «دیمونا» در واکنش به حملات ایران گفت: انتظار چنین حمله‌ای را نداشتیم و چنین موارد و اتفاقاتی برای «دیمونا»، امری غیرعادی محسوب می‌شود و حالتی از رعب و وحشت در شهر حاکم شده است.

 

یدیعوت: در نقاط مختلف اسرائیل هنوز بمب های عمل نکرده وجود دارد
به گزارش شبکه الجزیره مباشر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از جبهه داخلی اسرائیل اعلام کرد: تاکید می کنیم در نقاط مختلف اسرائیل بمب هایی وجود دارد که هنوز عمل نکرده و منفجر نشده است و از همه می خواهیم به آن نزدیک نشوند.

 

استاد دانشگاه قطر: حمله ایران مصونیت رژیم صهیونیستی و جامعه صهیونیست‌ها را از بین برد
محمد المختار الشنقیطی استاد امور بین الملل در دانشگاه قطر در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: آنچه در حمله ایران به اسرائیل مهم است از بین رفتن اعتماد به نفس صهیونیست ها، از بین رفتن مصونیت سیاسی، احساس ناامنی در میان مردمش -که هر کدام از گوشه‌ای از جهان آمده اند-، ضعف اراده و بی اعتمادی به آینده این رژیم در سرزمین فلسطین بود. جنگ، نزاع بین اراده هاست.

حمله ایران به اسرائیل بیشتر، یک پیام سیاسی نمادین بود و از نظر نظامی تاثیرات محدود داشت، اما این مسئله از ارزش راهبردی آن نمی‌کاهد. این حمله تاثیر روحی و روانی عمیقی در جامعه اسرائیل خواهد داشت و مصونیت رژیم صهیونیستی و جامعه صهیونیست‌ها را از بین برد.

 

مامور کهنه کار سیا: ایران نشان داد اسرائیل کاملاً آسیب‌پذیر است
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون مامور کهنه کار سیا گفت: آنچه می‌بینیم این است که علیرغم همه غوغا‌ها و منم منم کردن‌های اسرائیل درباره توانایی‌های عظیمش، ایران امروز نشان داد که اسرائیل کاملاً آسیب‌پذیر است.

 

نماینده سابق سوریه: اسرائیل از ترس فرو می‌پاشد
شیخ أحمد شلاش نماینده سابق مجلس سوریه در صفحه کاربری خود در فیس بوک نوشت: ترسی که روز گذشته رژیم صهیونیستی را فرا گرفت و در روز‌های آینده هم همراه آن خواهد بود بزرگتر از هزار انفجار در درون این رژیم است. فروپاشی بر اثر ترس نزدیک است.

 

تصاویر مرکز عملیات ارتش اشغالگر صهیونیست هنگام حمله ایران
به گزارش بخش تصویری خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل تصاویری از نشست مرکز عملیات این رژیم را در جریان حمله ایران به اسرائیل منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11002249"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11002249?width=600&height=350"></script></div>

 

مکور ریشون: هزینه یک میلیارد دلاری آمریکایی‌های برای رهگیری موشک‌های دیشب
به گزارش کانال تلگرامی عکا، «نوعم امیر» خبرنگار نظامی وبسایت خبری روزنامه عبری «مکور ریشون» در پایگاه ایکس اعلام کرد آمریکایی‌ها شب گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار برای رهگیری موشک‌هایی که به سمت اسرائیل شد، هزینه کردند.

 

موشک‌های ایرانی بر فراز کنست رژیم صهیونیستی
ادهم ابوسلیم روزنامه نگار فلسطینی با انتشار عکسی از موشک‌های ایرانی نوشت: موشک‌ها بر فراز کنست رژیم اشغالگر در پروازند.

یو اس‌ای تودی: عملیات هوایی ایران، تاریخی است

 

این حمله بزرگترین حمله پهپادی و موشکی در طول تاریخ بود
کانال تلگرامی مرکز رسانه ای فلسطین به نقل از سی ان ان گزارش داد حمله ایران به اسرائیل بزرگترین حمله در تاریخ با پهپاد و موشک های بالستیک بود

 

بایدن به نتانیاهو گفته آمریکا در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد
جیم سیوتو گوینده خبر سی ان ان در حساب کاربری خود در ایکس به نقل از خبرنگار این شبکه در کاخ سفید نوشت: بایدن به نتانیاهو به صراحت گفته است که آمریکا در حال حاضر در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

 

موشک‌های ایران سراسر آسمان فلسطین را پوشش دادند
منا حوا نویسنده و بلاگر فلسطینی در صفحه کاربری خود در ایکس ضمن انتشار ویدئویی از حضور موشک‌های ایران در آسمان فلسطین و قدس نوشت: در حمله‌ای که بزرگترین حمله پهپادی تاریخ عنوان شده است، موشک‌های ایرانی بر فراز قبة الصخره مشاهده شدند. موشک‌های ایرانی با این اقدام سراسر آسمان فلسطین اشغالی را از الجلیل تا النقب و تا قدس اشغالی را پوشش دادند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11002213"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11002213?width=600&height=350"></script></div>

 

بایدن: آمریکا به اسرائیل برای سرنگونی تقریبا همه پهپاد‌های ایرانی کمک کرد
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد آمریکا به اسرائیل برای سرنگون کردن «تقریبا همه» پهپاد‌های ایرانی کمک کرد.

 

سی‌ان‌ان: حمله ایران علیه اسرائیل پنج ساعت طول کشید
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد حمله ایران علیه اسرائیل، پنج ساعت ادامه داشت.

 

ارتش آمریکا ده‌ها موشک ایرانی را سرنگون کرد
شبکه تلویزیونی العربی گزارش داد: خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد ارتش آمریکا ده‌ها فروند موشکی را که ایران به طرف اسرائیل شلیک کرده بود، سرنگون کرد.

 

اسکات ریتر: هر ۷ موشک مافوق صوت ایران به پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرد
اسکات ریتر بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل در حساب ایکس خود در واکنش به حمله موشکی ایران به اسراییل نوشت: چشم در برابر چشم. ایران با حداقل هفت موشک مافوق صوت جدید خود به پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد.

نواتیم محل استقرار جنگنده‌های اف-۳۵ است که به کنسولگری ایران در دمشق حمله کردند. حتی یک موشک ایرانی رهگیری نشد. به این فکر کنید. اسرائیل بی دفاع است.

 

 اصابت موشک های ایران به فرودگاه رامون در نقب و آتش سوزی گسترده

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001604"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001604?width=600&height=350"></script></div>

 

تصاویر افتادن قطعات موشک در امان
شبکه تلویزیونی الجزیره، تصاویری از افتادن قطعات موشک در امان پایتخت اردن پخش کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001608"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001608?width=600&height=350"></script></div>

 

پنتاگون: ایران با ده‌ها موشک کروز و بالستیک به اسرائیل حمله کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: یک مقام وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با این شبکه گفت: ایران با ده‌ها فروند موشک کروز و بالستیک، به اسرائیل حمله کرد.

 

تخریب فرودگاه نظامی نواتیم رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: هانی الدالی در مصاحبه با این شبکه گفت: فرودگاه نظامی نواتیم به طور کامل در حملات موشکی و پهپادی ایران تخریب شد.

 

گلوبال تایمز: ایران با هوش راهبردی پاسخ داد
شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد: روزنامه چینی گلوبال تایمز اعلام کرد ایران با هوش راهبردی پاسخ داد و با موشک و پهپاد، با موفقیت اهداف اصلی نظامی در اسرائیل را منهدم کرد.

 

تصاویر اصابت موشک‌های ایران به اهدافی در فلسطین اشغالی
خبرگزاری سما، تصاویری از اصابت موشک‌های ایران به اهدافی در فلسطین اشغالی پخش کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001533"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001533?width=600&height=350"></script></div>

 

بیشتر حملات از ایران صورت گرفت
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرد ایران ۱۸۵ فروند پهپاد، ۳۶ فروند موشک کروز و ۱۱۰ فروند موشک زمین به زمین شلیک کرد.

نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی افزود: بیشتر این عملیات از ایران و بخش کوچکی از آن از یمن و عراق صورت گرفت.

 

ایران ۱۱۰ موشک زمین به زمین و ۳۶ موشک کروز به سمت اسرائیل شلیک کرد
به گزارش شبکه کان، منابع اسرائیلی به نیویورک تایمز گفتند ایران ۱۱۰ موشک زمین به زمین، ۳۶ موشک کروز و ۱۸۵ پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرد.

 

تصاویری از فرار سراسیمه صهیونیست‌ها به سمت پناهگاه‌ها در سرزمین‌های اشغالی 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001597"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001597?width=600&height=350"></script></div>

 

یو اس ای تودی: عملیات ایران حمله هوایی تاریخی است
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی اعلام کرد عملیات ایران حمله هوایی تاریخی است.
یو اس‌ای تودی: عملیات هوایی ایران، تاریخی است

 

تصاویری از لحظه فرود موشک‌های ایرانی در فرودگاه رامون در نقب اشغالی
خبرگزاری قدس تصاویری از لحظه فرود موشک‌های ایرانی در فرودگاه رامون در نقب اشغالی منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001578"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001578?width=600&height=350"></script></div>

 

تصاویری از پهباد‌های ایرانی بر فراز شهر کفار داووریا

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001571"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001571?width=600&height=350"></script></div>

 

تصاویر اصابت موشک‌های ایران به یک پایگاه رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری العهد، تصاویری از اصابت موشک‌های ایران به یک پایگاه رژیم صهیونیستی در صحرای النقب پخش کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001580"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001580?width=600&height=350"></script></div>

 

تصاویری از اصابت موشک به شهر اشغالی رهط

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001579"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001579?width=600&height=350"></script></div>

 

 تصاویری از اصابت موشک های ایران به منطقه الخلیل در فلسطین اشغالی

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11001565"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205029/11001565?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما