شناسهٔ خبر: 66124282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بُرد بی‌ثمر بایرن مونیخ/ دورتموند رتبه چهارم را می‌خواهد

تهران- ایرنا- هفته بیست‌ونهم بوندسلیگای آلمان با برتری بی‌ثمر بایرن مونیخ و پیروزی دورتموند همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با برگزاری ۵ دیدار همزمان و از ساعت ۱۷ پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار بایرن مونیخ با ۲گل، رافائل گوئررو در دقیقه ۶۵ و توماس مولر در دقیقه ۳+۹۰ تیم کلن را شکست داد تا پس از دو شکست متوالی، شاگردان توماس توخل رنگ برد را ببینند. بایرن با این برد ۶۳ امتیازی شد تا قهرمانی لورکوزن با یک‌روز تاخیر همراه شود. با توجه به اینکه بایرن با یک بازی بیشتر نسبت به لورکوزن، ۱۳ امتیاز کمتر دارد، عملا مونیخی‌ها دور قهرمانی را خط کشیده‌اند. کلن هم با این شکست ۲۲ امتیازی و در رده هفدهم باقی ماند.

در یکی دیگر از بازی‌ها، بورسیا دورتموند با نتیجه ۲ بر یک برابر مونشن‌گلادباخ به پیروزی رسید تا پس از شکست هفته گذشته دوباره به مسیر برد برگردد. مارسل سابیتزر در دقایق ۲۲ و ۲۸(پنالتی) برای دورتموند و ماکسیمیلیان ووبر در دقیقه ۳۶ برای مونشن‌گلادباخ گلزنی کردند. دورتموند با اخراج کریم آدیمی در دقیقه ۵۵، با ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. دورتموند با این برد ۵۶ امتیازی و هم امتیاز لایپزیش شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار گرفت. مونشن‌گلادباخ هم با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم ماند.

بُرد بی‌ثمر بایرن مونیخ/ دورتموند رتبه چهارم را می‌خواهد

در سایر دیدارها، بوخوم برابر هایدنهایم یک بر یک مساوی کرد، مایتنس ۴ بر یک از سد هوفنهایم گذشت و لایپزیش ۳ بر صفر ولفسبورگ را شکست داد.

در ادامه هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا، اشتوتگارت رده سومی از ساعت ۲۰ امشب میزبان اینتراخت فرانکفورت است.

فردا هم در روز پایانی این هفته، درامشتات و فرایبورگ از ساعت ۱۷ به مصاف هم می‌روند و در آخرین دیدار هم بایرلورکوزن صدرنشین از ساعت ۱۹ میزبان وردربرمن است و در صورت کسب برتری برای نخستین مرتبه قهرمان بوندسلیگا می‌شود.

نظر شما