شناسهٔ خبر: 66111418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منطقه سیستان مشمول برخورداری از معافیت‌های مالیاتی شد

فرماندار شهرستان زابل گفت: منطقه سیستان بعنوان چهارمین منطقه کشور پس از انقلاب اسلامی مشمول برخورداری از معافیت‌های مالیاتی ماده ۱۶۵ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  علی رضا ملاشاهی گفت: در این مصوبه تصویب شده تمام اصناف و کسبه سیستان که بدهی مالیاتی آنها در سال تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال است برای جبران خسارات ناشی از خشکسالی صد درصد بدهی مالیاتی آنها بخشوده شود.
وی افزود: اصنافی که مالیات آنها بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در سال باشد، مازاد ۱۵۰ میلیون ریال با تخفیف ۷۵درصدی مالیاتی محاسبه می‌شود و همچنین به شرکت‌های حقوقی ۳۰ درصد در سال معافیت مالیاتی تعلق می‌گیرد.
فرماندار شهرستان زابل ادامه داد: اصناف، کسبه و واحد‌های مربوطه برای بهره‌مندی از خدمات و مساعدت ویژه دولت مردمی از امروز شنبه ۲۵ فروردین می‌توانند به اداره امور مالیاتی مراجعه کنند.

 این مصوبه در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به تصویب کمیسیون مربوطه رسید و در جلسه روز دوشنبه ۲۰ فروردین امسال روند عملیات اجرایی آن با حضور معاون امور اقتصادی استاندار و مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در محل فرمانداری شهرستان زابل، ابلاغ شد.

نظر شما