شناسهٔ خبر: 66110465 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه جنبش حماس در محکومیت حمله شهرک نشینان به المغیر

جنبش حماس اعلام کرد از مردم و جوانان بپا خاسته در کرانه باختری اشغالی می‌خواهیم به خیزش و مقابله با تروریسم شهرک نشینان فاشیست که فقط زبان زور را می‌فهمد ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «الاقصی»، جنبش مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در شرایطی که ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به نسل کشی خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه ادامه می‌دهد، دولت فاشیستی تروریستی آن، راه را برای شهرک نشینان تروریست باز گذاشته تا به روستا‌ها و شهرک‌های فلسطینی در کرانه باختری حمله کنند. به طوری که حمله امروز شبه نظامیان شهرک نشین به شهرک «المغیر» در شمال شرق شهر «رام الله» به شهادت یک شهروند فلسطینی، زخمی شدن ده‌ها نفر، آتش زدن خانه‌ها و خودرو‌های شماری از شهروندان و آسیب و نابودی اموال آنها انجامید.

حماس افزود: این حمله‌های سازمان یافته و روبه افزایش که در سایه حمایت ارتش رژیم صهیونیستی و با هدایت مستقیم وزیران کابینه شهرک نشینان افراطی صورت می‌گیرد، در چارچوب تلاش‌های دیوانه وار این رژیم برای تصرف سرزمین‌های بیشتر در کرانه باختری، یهودی سازی آنها و اخراج صاحبان این سرزمین ها، زیر فشار ارعاب، قتل، کشتار، و سستی جامعه بین المللی برای توقف این جنایت‌های مداوم قرار می‌گیرد.

جنبش حماس تاکید کرد: ضمن اینکه از مردم و جوانان بپا خاسته خود در کرانه باختری اشغالی می‌خواهیم به خیزش و مقابله با تروریسم شهرک نشینان فاشیست و درگیری با این دشمن که فقط زبان زور را می‌فهمد ادامه دهند، از جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد می‌خواهیم که مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند و اقدامی فوری را برای توقف جنایتی که ملت ما در کرانه باختری در معرض آن قرار دارد، صورت دهند.

نظر شما