شناسهٔ خبر: 66109206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پرسپولیسی ها بعد از برد ملوان چه گفتند؟

صحبت های بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی بر ملوان را در این خبر بخوانید.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، گئورگی گولسیانی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی که به برتری یک بر صفر پرسپولیس انجامید، اظهار داشت: انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. حریف کیفیت بالایی در ضدحملات داشت که می‌توانستیم آن را کنترل کنیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم که خودم هم یکی را از دست دادم. در فوتبال شاید موقعیت‌ها را از دست بدهید یا تبدیل به گل کنید.

«تیمی فوق‌العاده هستیم و شایستگی قهرمانی را داریم.»، وی ضمن بیان این جمله درباره رقابت با استقلال برای قهرمانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که به این هدف دست یابیم. استقلال تیم خوبی است و با این تیم برای قهرمانی لیگ رقابت می‌کنیم.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه همه امتیازات برای قهرمانی لیگ برتر حیاتی است،‌ تصریح کرد: مطمئم که تیم بهتری هستیم و برای قهرمانی باید بیشترین امتیاز را بگیریم. ما و استقلال با نتیجه یک بر صفر پیروز می‌شویم و هر گلی که دریافت می‌کنیم، ممکن است در سرنوشت لیگ مؤثر باشد.

 

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان گفت: به همه هواداران تبریک می‌گویم. برد خیلی خوبی بود. می‌دانستیم بازی سختی است. یک تبریک هم به تیم ملوان که امروز عالی بازی کرد، می‌گویم. ملوان تنها تیمی بود که خیلی به ما فشار آورد و ضدفوتبال بازی نکرد، همین هم بازی را خوب کرده بود. دو تیم هم برای سه امتیاز جنگیدند که خدا را شکر سهم ما شد. امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی را در آینده رقم بزنیم.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از پرداختی کم باشگاه اظهار داشت: این چیزی است که خواسته بازیکنان و هواداران است که تیم را به آرامش برسانند، چون الان کوچک‌ترین حاشیه‌ای می‌تواند به قیمت از دست رفتن جام تمام شود. امیدوارم باشگاه تمام تلاشش را به کار بگیرد و بتواند برای این بازیکنان که با تمام وجود کار می‌کنند، اتفاقات خوبی رقم بزند و بازیکنان راضی باشند.

 

مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که آمدند و حمایت کردند. ما می‌دانستیم بازی سختی داریم، ملوان یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ است و خداراشکر که سربلند از زمین بیرون آمدیم.

وی درباره رقابت با استقلال در صدر جدول عنوان کرد: ما که تلاش می‌کنیم تمام بازی‌هایمان را ببریم اما شرایط فعلی دست استقلال است. آنها با یک امتیاز بالاتر هستند و باید منتظر لغزش این تیم باشیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها گفتند گل پرسپولیس آفساید بوده، اظهار داشت: ما کار خودمان را می‌کنیم و درباره کسی حرف نمی‌زنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

ترابی در واکنش به این موضوع که در هفته‌های گذشته‌ گفته بود سال آخر قراردادش با پرسپولیس است، گفت: هیچ چیزی تغییر نکرده و صحبتی با باشگاه نداشتم و با هیچ باشگاه دیگری هم تا الان مذاکره نکرده‌ام.

 

دانیال اسماعیلی‌فر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: خدا را شکر نتیجه باب میل بود. چند بازی آخر همیشه حساسیت خودش را دارد و مهم بردن است و در کنار آن بازی زیبا؛ متأسفانه امروز خوب بازی نکردیم، ولی خدا را شکر بردیم.

وی در مورد رقابت پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: پا به پای هم پیش می‌رویم و امیدوارم هر تیمی لیاقت دارد قهرمان شود.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحنه مشکوک خطای عالیشاه روی عمری گفت: فکر نمی‌کنم خطا شده باشد،‌ چون تکل زد و توپ را گرفت.

اسماعیلی‌فر راجع به تمدید قراردادها در تیم پرسپولیس نیز توضیح داد: تا این لحظه یک کلمه در مورد تمدید با من صحبت نشده است. من هیچ نقشی درباره تمدید قرارداد ندارم، باشگاه و سرمربی آینده تیم نقش دارند. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود، اما اینطور که می‌بینم مسائل مهم‌تری از تمدید قراردادها وجود دارد که پیگیر نیستند. مسئله دیگری هم که وجود دارد این است که برای تمدید باید راهکارهایی وجود داشته باشد که حداقل تسویه سال گذشته و امسال را بدهند که فاجعه بوده است. الان طوری که شده است که به آپشن فصل قبل فکر نمی‌کنیم.

وی افزود: دریافتی ما 35 درصد است. شما چطور می‌خواهید به بازیکنی که 35 درصد گرفته درخواست تمدید بدهید؟ بله ما عاشق پرسپولیس هستیم و حاضریم مفتی بازی کنیم. من حاضرم همه قراردادم را ببینند؛ فکر می‌کنم من ششمین یا هفتمین بازیکن از لحاظ قرارداد بین همه دفاع راست‌های لیگ هستم. درست است در پرسپولیس مهم لوگو و باشگاه است، ولی آدم هم یک شأن دارد. شما اگر شأن بازیکن پرسپولیس را حفظ نکنید قطعا شأن باشگاه را هم حفظ نمی‌کنید.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم کاری کنند و دریافتی ما را به حدی برسانند که برای تمدید بیاییم. هر چند احساس می‌کنم ما را نمی‌خواهند چون یک کلمه در مورد این قضیه با ما صحبت نمی‌کنند و می‌گویند فردا و فردا. با این شرایط فکر نمی‌کنم بازیکنی را که حقش است اینجا نگه دارند. ما که دوست داریم بمانیم، چون هر بازیکنی در استقلال و پرسپولیس اولویتش این تیم‌هاست. من این تیم را دوست دارم و همه آرزویش دارند اینجا باشند، اما مدیریت تیم هم باید هم‌شکل بازیکنان باشد و هر کسی کار خودش را درست انجام دهد.

 

عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی خیلی سختی بود. ملوان به لحاظ ساختار تیمی خیلی خوب بود و ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم. گل من ماحصل زحمات بازیکنان بود و توانستیم به پیروزی برسیم.

وی درباره اینکه اکثر بازیکنان درباره موضوع قراردادها و دریافت آپشن‌ها صحبت می‌کنند، عنوان کرد: بچه‌ها از پرداختی‌ها ناراضی هستند و هنوز پول سال گذشته تسویه نشده است و امسال هم 40 درصد گرفتیم. بازیکنان همه زندگی دارند و خیلی از آنها متأهل هستند و شرایط سخت است. امیدوارم این مشکل حل شود. وظیفه ماست که در حیطه خودمان کار کنیم و مدیران باشگاه هم هر چه زودتر مشکلات را حل کنند.

آل‌کثیر درباره رقابت نزدیک با استقلال برای قهرمانی خاطرنشان کرد: ما یک امتیاز با استقلال اختلاف داریم و هفته به هفته سعی می‌کنیم بازی‌های‌مان را ببریم و باید هر روز تلاش کنیم و تا آخر فصل امیدواریم که قهرمان شویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها گفتند نمی‌گذارند قهرمان شوند، تصریح کرد: من در مورد تیم‌های دیگر نظر نمی‌دهم و فقط درباره تیم خودمان صحبت می‌کنم.

نظر شما