شناسهٔ خبر: 66107586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رژیم غاصب صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد

امام جمعه موقت هرات: امروز رژیم صهیونیستی به دنبال ترور افراد مؤثر در مقاومت است ونفس‌های آخرخود را می‌کشد.

صاحب‌خبر -

رژیم غاصب صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محمدابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد، گفت: رهبر انقلاب در هشت سال اخیر شعارش مربوط به اقتصاد بوده که این امر اهمیت اقتصاد در پیشرفت کشور و رفع مشکلات را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه جهش تولید بدون مشارکت مردم شدنی نیست، افزود: پرداخت تسهیلات بانکی و اولویت دادن به صنایع پایین دستی و توسعه صنعت کشاورزی در خوزستان در تحقق این شعار نقش مهمی را ایفا می‌کند.

او با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی اهداف خود از تجاوز به غزه و اقدامات ددمنشانه در این منطقه را از بین بردن نیروی حماس و تبدیل غزه به یک منطقه امن برای خود و آزادی اسرای صهیونیستی و همچنین مهاجرت دادن ساکنان غزه اعلام کرده بود اما با گذشت بیش از شش ماه از این تجاوز شکست سختی را متحمل و نتوانسته اراده مقاومت را در هم بشکند و نیروی مقاومت همچنان مقاوم و تأثیرگذار در عرصه میدانی حضور دارند.

خطیب جمعه موقت هرات بیان کرد: در آخرین اقدام خروج مفتضحانه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس بود که نماد آشکار شکست در عملیات نظامی بود.

او ادامه داد: شکست نیروی زمینی رژیم صهیونیستی در غزه، شدت حملات روزمره از سوی نیروهای حزب الله و محاصره دریایی از سوی یمنی‌ها و حملات بی امان حشدالشعبی عراق ضربات نظامی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی به صهیونیست‌ها وارد و دولت جعلی را در تله راهبردی گرفتار کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: دشمن با طراحی و برنامه‌ریزی و با تهدید اخلاق، تلاش دارد حجاب تحمیلی را که همان بی حجابی و بی‌عفتی است، در جامعه ترویج کند. او افزود: طرح جامعه عفاف و حجاب قرار است از فردا، شنبه ۲۵ فروردین در استان اجرایی شود و از همه دستگاه‌ها خواستاریم که این طرح را حمایت کنند، همچنین نیروی انتظامی باید با قاطعیت برخورد کند، زیرا تنها راه جلوگیری از هنجارشکنی اخلاقی و ترویج آن، برخورد قاطع است.

نظر شما