شناسهٔ خبر: 66101234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی قهرمانی آسیا؛

حضور چهار نماینده کشورمان در نیمه نهایی

تهران- ایرنا- هادی وفایی‌پور آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان مغلوب حریف قزاقستانی در قهرمانی آسیا شد. رضا طری و امیرحسین فیروزپور نیز به نیمه نهایی وزن ۶۱ و ۹۲ کیلوگرم راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز (جمعه ۲۴ فروردین ماه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ از سد کایسی تانابه از ژاپن گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر جمشید شریف‌اف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱یونگ نام سو از کره شمالی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی‌پور در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب عظمت دولت‌بیک‌اف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد هم با همین نتیجه شوهی گانگ از چین را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر  کومار آنیروده از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نظر شما