شناسهٔ خبر: 66098940 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

هشدار هواشناسی برای ادامه بارش‌ها در کشور تا هفته آینده

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از امشب شاهد تشدید بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید در برخی استان‌ها خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود گفت: همچنین در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

او گفت: فردا جمعه بارش در شمال غرب و غرب کشور قطع شده ولی در سایر مناطق ذکر شده و همچنین در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: در شمال شرق، شرق، جنوب سیستان و بلوچستان، استان‌های مازندران و گلستان، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی بارش ها از روز شنبه ادامه دارد.

او بیان کرد: از روز یکشنبه در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شمال شرق کشور بارش رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: از بعدازظهر یکشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و از دوشنبه در شمال غرب برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور سبب بارش خواهد شد.

وی افزود: پنجشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی نواحی مرکزی کشور و پنجشنبه و جمعه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود و تا روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

او اظهار کرد: برای این تشدید بارش ها طی این هفته و هفته آینده هشدار هواشناسی صادر شده که همزمان با آن شاهد تشدید بارش ها و آب‌گرفتگی معابر خواهم بود./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما