شناسهٔ خبر: 66096830 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

سیف‌الله‌پور: نشست با وزیر ورزش را به فال نیک می‌گیریم

قائم مقام باشگاه نساجی گفت: دیدار با وزیر ورزش را به فال نیک می‌گیریم، دقت و توجهی که او به مسائل فوتبالی دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و این موضوع امیدوار کننده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایزد سیف‌الله‌پور روز پنجشنبه به شرایط و کیفیت لیگ برتر اشاره کرد و افزود: در ابتدا باید از سازمان لیگ تشکر کرد، البته هنوز لیگ تمام نشده اما به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام‌جهانی، شاهد ترافیک و شلوغی برنامه و مسابقات بودیم و مجبور شدیم با این شرایط کنار بیاییم.

وی در پاسخ به این سئوال که زیرساخت‌های فوتبالی و نحوه داوری در لیگ امسال از کیفیت مناسبی برخوردار بود یا خیر، خاطر نشان کرد: در خصوص زیرساخت‌ها باید گفت هنوز مشکلات برطرف نشده، به خصوص در قائم‌شهر اما در مورد داوری با احترام به کمیته داوران باید قبول کرد قضاوت‌ها چنگی به دل نزد. مشکل اصلی فوتبال ما در این روزها به VAR باز می‌گردد و باید هرچه زودتر این موضوع نهایی و جمع‌بندی شود.

قائم مقام باشگاه نساجی به نشست مدیران عامل باشگاه با وزیر ورزش و جوانان هم اشاره کرد و گفت: نشست خوبی بود و جا دارد از کیومرث هاشمی به عنوان شخص اول ورزش ایران بابت تلاش‌ها و توجهی که به موضوعات فوتبال دارد تشکر کنم. محور این نشست در خصوص فیرپلی مالی و حق پخش تلویزیونی بود که در صورت اجرا شدن کمک شایانی به فوتبال می‌کند./ایرنا

نظر شما