شناسهٔ خبر: 66087888 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام تسلیت جنبش انصارالله یمن به هنیه

مریم مینایی

جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) شهادت سه تن از فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به وی تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: شهادت سه تن از فرزندان و شماری از نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را که در حمله اسرائیل به غزه به شهادت رسیدند تسلیت عرض می‌کنیم.

براساس گزارش المسیره، عبدالسلام در ادامه افزود: این جانفشانی‌های بزرگ در کنار ساکنان غزه و کرانه باختری، استقامت و استواری ملت فلسطین را در قبال ظلم و استکبار اسرائیل بیشتر می‌کند.

پیشتر شبکه الجزیره گزارش داد که در پی حمله رژیم صهیونیستی در غزه سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه و شماری از نوه‌های وی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی اسامی شهدا را «حازم، امیر و محمد» فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به شهادت فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی گفت: خداوند را به خاطر این افتخاری که با شهادت سه فرزند و نوه‌هایم نصیب ما کرد، شکر می‌کنم.

هنیه در ادامه افزود: با این دردها و خون‌ها، ما برای ملت و مسأله فلسطین و امت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز تصریح کرد: ما به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت سه فرزند و تعدادی از نوه‌هایش در حمله متجاوزانه اسرائیل تسلیت می‌گوئیم.

وی در ادامه گفت: هدف قرار دادن اعضای خانواده اسماعیل هنیه نشان‌دهنده میزان شکست میدانی اسرائیل است.

انتهای پیام

نظر شما