شناسهٔ خبر: 66085055 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و اصلی کشور را شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در  تردد  تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سروردار و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های تویر و مرزن آباد و آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ورودی آزادراه  ، محور تهران – رودهن محدوده جاجرود ، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های مشا و بایجان و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل اهک تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآّب را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین سو، تاریک رود و کومسار گزارش شده است.

وی با بیان اینکه  ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا کمال شهر و   آزادراه تهران – قم محدوده نعلبندان و رحمت آباد گزارش شده است افزود: ترافیک نیمه سنگین در محور قم – سلفچگان در برخی مقاطع و  محور اردبیل – آستارا و بلعکس محدوده تونل حیران را شاهد هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در باره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت:  بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان کردستان و  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل زنجان، قزوین، همدان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و خوزستان را شاهد هستیم‌.

نظر شما