شناسهٔ خبر: 66084164 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

اولین تریلر از فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

هرج و مرج محض / Polygon

صاحب‌خبر -

۵ سال از اکران فیلم جوکر در سینماها گذشته و حالا اولین تریلر از Joker: Folie à Deux منتشر شده که لیدی گاگا را در نقش هارلی کویین به ما نشان می‌دهد. 

همانطور که هفته پیش اعلام شده بود، اولین تریلر از Joker 2 در رویداد سینماکان به نمایش درآمد. گفته شده که این فیلم المان‌هایی از یک اثر موزیکال را خواهد داشت و این تریلر بخش‌هایی از آن را به ما نشان می‌دهد. برندن گلیسون و کاترین کینر علاوه بر لیدی گاگا دو بازیگر جدید این دنباله هستند و زاسی بیتز در نقش سوفی، همسایه آرتور، بازمی‌گردد.

فیلم‌نامه Joker: Folie à Deux توسط خود تاد فیلیپس (Todd Phillips) نوشته شده است و به تنهایی فیلم را نیز کارگردان کرده است. فیلیپس در ابتدا برنامه‌ای برای ساخت این دنباله نداشت، اما بلافاصله پس از پایان کار فیلم اول، به واکین فینیکس به صحبت درباره این دنباله پرداخت.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتوب تماشا کنید

(ویدیو آپارات به‌زودی)

فیلم Joker فیلم Joker

باید اشاره کنیم که آهنگساز ایسلندی، هیلدور گوئنادوتیر، بار دیگر ساخت موسیقی متن این فیلم را بر عهده داشته است. در حال حاضر اطلاعات چندان از داستان فیلم در اختیار ما قرار ندارد و تنها می‌دانیم که بخشی از آن در تیمارستان ارکهام جریان دارد. با توجه به عملکرد فیلم اول جوکر با بودجه ۵۵ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی و فروش ۱ میلیارد دلاری آن، انتظارات از این دنباله بسیار زیاد است.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاس

فیلم Planet of the Apes فیلم Planet of the Apes Polygon

برچسب‌ها:

نظر شما