شناسهٔ خبر: 66083948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان و نوروز

دستگاه‌های نظارتی از سال گذشته برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز افزایش بازرسی‌ها را در دستور کار قرار داده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی مرکزی در جلسه کمیته مشترک تنظیم بازار استان مرکزی گفت: ارائه گزارش دستگاه‌های نظارتی در خصوص اجرای طرح نظارتی مخصوص نوروز و ماه رمضان در این جلسه صورت گرفت. 
نوراللهی افزود: نسبت به ماه‌های قبل تشکیل پرونده ایجاد شده ۲۰ درصد رشد داشته که حاکی از افزایش و کیفی‌تر شدن بازرسی‌ها است.
او عنوان کرد: در تعزیرات حکومتی ۲۷۰ گروه بازرسی تشکیل شد که در این بین از هزار و ۴۱۰ واحد صنفی بازرسی و ۴۲۰ فقره پرونده تشکیل شد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی مرکزی در خصوص تعیین تکلیف حوزه نظارت بر بازار تأکید کرد: طبق تصمیم اخذ شده در سطح وزرا و ریاست جمهور در اواخر سال گذشته مقرر شده بود، نظارت بر واحد‌های صنفی به خصوص در حوزه نانوایی و خرده فروشان مجددا به وزارت صمت منتقل شود. 
نوراللهی اضافه کرد: سال گذشته این تصمیم اجرایی نشد، اما امسال این تصمیم مجددا مطرح شده و طبق این دستورالعمل باید این نظارت به سازمان صمت برگردد.

<div id="video-display-embed-code_10993899"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4202807/10993899?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما