شناسهٔ خبر: 66083422 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام تبریک رئیس سازمان محیط‌زیست به مناسبت عید فطر

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، متن پیام علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست برای تبریک عید سعید فطر به شرح زیر است:

«الذی جعلته للمسلمین عیدا ولمحمد صلی‌الله علیه وآله ذخراً و شرفاً و مزیداً...

فرا رسیدن عید سعید فطر را در اولین ماه سال نو بر میهمانان ضیافت الهی، امت اسلامی و هم میهنان عزیز به ویژه خانواده بزرگ محیط زیست کشور تبریک عرض می نمایم. فطر، تجلی شکوه فطرت و ابراز بندگی است که برگزیدگان حریمِ دوست را به پاداشِ حضور مؤمنانه در ضیافت‌الله فرا می‌خواند.

آرزومندم به برکت آثار معنوی ماندگار صیام‌الله و مدد خداوند متعال، ملّت شریف، بصیر، مومن و انقلابی ایران اسلامی با اتکاء به نیروی الهی معنوی و مادی در حرکت تکاملی و متعالی خویش موفق باشند. همچنین از درگاه پروردگار متعال بهترین مقدرات را برای خانواده بزرگ محیط زیست کشور و طبیعت ارزشمند میهن اسلامی استدعا دارم.

از پیشگاه خداوند باری‌تعالی فرج آقا امام زمان (عج)، سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌)، توفیق خدمت جهادی مسئولین محترم کشور و شادکامی روز افزون یکایک ملّت شریف و فهیم ایران را همگام با پیروزی محور مقاومت بالاخص غزه مظلوم استدعا دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما