شناسهٔ خبر: 66083380 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقامه نماز عید فطر در حسینیه ی سنندج

نماز عید سعید فطر صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مساجد و حسینه های استان کردستان هم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اقامه نماز عید فطر در حسینیه ی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در سخنرانی عید فطر که در حسینیه سنندج برگزار شد همه مسلمانان را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: عامل رستگاری و سعادت انسان‌ پیشه کردن تقوی الهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بر ضرورت دوری کردن مسلمانان از گناه، غیبت، تهمت، حرف‌های شبه‌برانگیز ، کنترل زبان و انجام واجبات تاکید کرد و افزود: هر کسی خدا و رسول را اطاعت کند خدا اعمال او را اصلاح و گناهانش را می بخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مشارکت مردم ، دست‌اندرکاران و شورای تامین استان دربرگزاری باشکوه انتخابات اخیر قدردانی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به دیدار اخیر کارگزاران و مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : خوشبختانه تلاش‌های مضاعف در دولت سیزدهم در حال انجام و زیرساخت‌ها در حال فراهم شدن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی همچنین جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بیش از 30 هزار نفر از مردم غزه و اخیرا به شهادت رساندن فرماندهان سپاه در دمشق را محکوم کرد و گفت: این‌ تعرض ها خوی مستکبری را به دنیا نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شهادت جمعی از نیروها انتظامی در سیستان و بلوچستان و زاهدان ، این اقدام غیرانسانی در به شهادت رساندن نیروهای حافظ امنیت را محکوم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد برکت این عید ، منجر به نابودی صهیونیست و آمریکای جنایتکار شده و چتر امنیت و آرامش بر کشورمان گسترده شود.

نظر شما