شناسهٔ خبر: 66080885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه همدان:

دولت در مسائل کلان اقتصادی خدمات بسیاری انجام داده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت در مسائل کلان اقتصادی خدمات و اقدامات بسیاری انجام داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه امیدواریم سیاست‌های اقتصادی به شکلی پیش رود تا این تلاش‌ها در زمینه رفع مسائل معیشتی اقشار کم درآمد نتیجه بخش باشد، افزود: به فصل جابه جایی مستأجران نزدیک می‌شویم، تدابیری اندیشیده شود تا مشکلات معیشتی این قشر، بازنشستگان و حقوق بگیران مرتفع شود.

او تأکید کرد: در استان همدان وحدتی برای خدمت به مردم شکل بگیرد و همه مسئولان در کنار هم برای رفع مشکلات بکوشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با وجود بارش رحمت الهی، امسال مشکلی در تأمین آب نخواهیم داشت، تصریح کرد: در زمینه طعم آب اشکالاتی است که دولتمردان و مسئولان علوم پزشکی پیگیر این موضوع هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی  افزود: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برخی از عناصر موثر در تغییر طعم آب را شناسایی کردند و در این باره نیازمند استفاده از دستگاه تصفیه است.

او با تاکید بر تلاش مسئولان برای تکمیل مصلای همدان، تأکید کرد: ساخت مصلای شهر همدان از دهه ۶۰ آغاز و در دهه ۸۰ هزینه زیادی از بیت المال برای تکمیل این طرح هزینه شد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: با وجود صرف هزینه‌های بالا، اما این طرح نیمه کاره مانده و در صورت بی توجهی احتمال هدر رفت هزینه‌هایی که تاکنون صرف شده زیاد است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی تاکید کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت برای حضور نمازگزاران در اقامه نماز در حسینیه امام خمینی(ره) مشکل داریم و انتظار می‌رود با همکاری مسئولان، تکمیل مصلای شهر همدان شتاب گیرد.

او با بیان اینکه رحمت و غفران الهی و آزادی از جهنم از برکات ماه رمضان است، گفت: فلسفه یک ماه روزه داری متقی شدن است که باید این راه استمرار داشته باشد.

<div id="video-display-embed-code_10993321"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4202592/10993321?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما