شناسهٔ خبر: 66080596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه موقت یزدان آباد:

اسرائیل در غزه به اهداف شومش نرسید

حجت الاسلام ایزدی راجع به بحث دنیای اسلام و موضوع فلسطین و غزه و شکست اسرائیل کودک کش گفت: اسرائیل در غزه به اهداف شومش نرسید.

صاحب‌خبر -

نماز عید سعید فطر یزدان آباد به امامت حجت الاسلام محمدایزدی، امام جمعه موقت این شهر اقامه شد. 

حجت الاسلام محمد ایزدی ضمن تبریک عید سعید فطر و دعوت به تقوی الهی گفت: ماه رمضان،  ماه کسب تقوی و هجرت از گناهان به سوی حسنات است و ماه نزول قرآن، ماه رحمت، برکت، مغفرت و ماه خلاصی از آتش جهنم است و باید این نورانیت و تقوای الهی را حفظ و نگه بداریم.

وی به شعار سال که از سوی رهبری معظم انقلاب( مدظله العالی) جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: اگر مردم در جنگ اقتصادی در صحنه باشند و امورات اقتصادی را در دست بگیرند و دولت هم نظارت کند، قطعا مانند دوران دفاع مقدس که در جنگ سرزمینی و نظامی با حضور مردم دنیا را شکست دادیم، در‌ این جنگ اقتصادی با یاری پروردگار پیروز خواهیم شد.

امام جمعه موقت یزدان آباد راجع به بحث دنیای اسلام و موضوع فلسطین و غزه و شکست اسرائیل کودک کش بیان داشت: اسرائیل در غزه به اهداف شومش نرسید.

وی افزود: هدف اسرائیل، نابودی حماس و‌ آزادی اسرا بود؛ اما شکست خورد و به یاری خدا این رژیم کودک کش رو به زوال است و نابودی او را به فرموده رهبری جهان اسلام، جشن خواهیم گرفت و در بیت الاقصی نماز خواهیم خواند. 

حجت الاسلام ایزدی به بحث جمعیت و جوانی  اشاره کرد و گفت: در کشور طی سالیان اخیر زادوولد کم شده است و نتیجه اش این است که کشور روبه سالمندی می‌رود و درحال حاضر ۱۰ درصد کشور سالمند هستند و کاهش جمعیت برای کشور، تبعات زیادی دارد که قابل علاج نیست و اگر افزایشی صورت نگیرد، قابل جبران نیست.

وی به بحث کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق از سوی اسرائیل و حوادث اخیر در چابهار، راسک، سیب و سوران که از سوی اعیادی دشمن منجر به شهیدشدن عزیزانمان در سپاه و فراجا شده است، اشاره و به شدت این حوادث را محکوم کرد و گفت: دشمنان بدانند به برکت خون شهدا و تدابیر رهبرمعطم انقلاب(مدظله العالی) و هوشیاری نیرو‌های مسلح ما این امنیت پایدار باقی خواهد ماند و دشمن ره به جایی نخواهد برد.

نظر شما