شناسهٔ خبر: 66079943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۷۰ تیم امدادی در خراسان جنوبی نماز عید فطر را پوشش می‌دهند

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تداوم ارائه خدمات بشردوستانه هلال احمر استان در ایام عید سعید فطر در ورودی شهر‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

۷۰ تیم امدادی در خراسان جنوبی نماز عید فطر را پوشش می‌دهند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی گفت: داوطلبان و اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۷ فروردین ماه جاری در طرح خدمات بشردوستانه نوروزی، خدمات قابل توجهی را به مسافران و گردشگران ارائه کردند.

وی از بهره‌مندی ۱۵۰ هزار مسافر از خدمات بشردوستانه هلال احمر استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: این خدمات در قالب پایش سلامت، فضای دوستدار کودک، ارائه آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه، دعوت به پویش بهرفت و پویش سبز بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این طرح در ایام تعطیلات عید سعید فطر نیز ادامه دارد و اعضای جوان و داوطلب این جمعیت به مسافران در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند.

کاوسی افزود: در این رابطه ۶۰ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان آماده ارائه خدمات هستند.

وی از پوشش امدادی و بشردوستانه نماز عید فطر خبر داد و گفت: ۷۰ تیم امدادی، داوطلبان و جوانان هلال احمر در میعادگاه‌های نماز عید فطر آماده ارائه خدمت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تمامی خانه‌های هلال نیز فردا همزمان با برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان به ارائه خدمات می‌پردازند.

نظر شما