شناسهٔ خبر: 66077482 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

Moon Studios در حال حاضر ایده‌هایی برای ساخت قسمت سوم Ori دارد

حتی نام مناسبی برای عنوان انتخاب کرده‌اند / insider-gaming

صاحب‌خبر -

توماس مالر، مدیرعامل Moon Studios طی مصاحبه جدیدی با Game Informer فاش کرد که از هم‌اکنون یک نام مناسب برای عنوان و ایده‌های دیگری برای سومین بازی Ori دارند.

استودیوی Moon برای اولین بار Ori and the Blind Forest را در سال ۲۰۱۵ با نقدهای تحسین آمیز عرضه کرد. اما دنباله‌ی آن Ori and the Will of the Wisps یک کلاسیک بی‌نظیر بود که سر و صدایی در این ژانر به پا کرد.

امروز، توماس مالر فاش کرد که ایده‌هایی برای قسمت سوم و عنوان آن دارد. طبیعتا مالر نمی‌توانست جزئیات دقیق‌تری را در چنین مرحله‌ای فاش کند. مهمتر از آن، هنوز استودیو به طور رسمی تایید نکرده که بازی سوم Ori در حال وقوع است.

در طول مصاحبه امروز، یکی از بنیانگذاران استودیو، Gennadiy Korol نیز اظهار داشت که تیم از جایی که قسمت دوم را به پایان رساندند، راضی است. طرفداران قدیمی موافق خواهند بود که Will of the Wisps به شکلی رضایت‌بخش به پایان می‌رسد.

با این حال، کورول اضافه کرد «تنها راهی که می‌توانیم به Ori 3 برگردیم این است که حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم، داستان بیشتری برای گفتن داشته باشیم» و Spirit Tree کافی برای این کار باقی مانده باشد.

Ori Ori

اگر توسعه‌دهندگان زمان مناسب را پیدا کنند، طرفداران Ori هنوز هم ممکن است با نسخه دیگری در سری نمادین روبرو شوند.

در حال حاضر، استودیو بر روی اکشن نقش‌آفرینی بلندپروازانه خود No Rest for the Wicked تمرکز کرده که اولین بار در The Game Awards 2023 معرفی شد.

از نظر بصری و مکانیک، مسیر بسیار متفاوتی نسبت به Ori دارد و هفته آینده در ۱۸ آپریل در استیم وارد Early Access می‌شود.

از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاس

فیلم Planet of the Apes فیلم Planet of the Apes insider-gaming

برچسب‌ها:

نظر شما