شناسهٔ خبر: 66075360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دورهمی رمضانی فعالان صنعتی با نماینده ولی فقیه  + فیلم

در این نشست درباره تحقق شعار سال و دغدغه‌های تولید کنندگان، گفتگو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از فعالان حوزه صنعت که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، گفت: فعالان صنعت سرداران رهبر حکیم انقلاب در عرصه اقتصاد و معشیت مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی گفت: در رابطه با شعار سالی که رهبر حکیم انقلاب مطرح فرمودند، جهش تولید یعنی پذیرفته شده که تولید وجود دارد و کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است، بنابراین با مشارکت مردم باید به مراحل بهتری برسیم.

وی بیان کرد: دولت نقش حمایت، هدایت و نظارت دارد و باید جامعه اقتصادی را فعال کند و هر جا خلل و مشکلی در کار بود، این خلل برطرف شود، اگر خود دولت بیاید جای تولیدکننده بنشیند، انگیزه تولید کاهش پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: کرامت انسان‌ها باید خیلی برای ما مهم باشد، این کارگرانی که با شما همکاری می‌کنند باید کرامتشان حفظ شود، بدانیم که خدا همه نعمات را داده تا ما به کرامت برسیم، خداوند در مورد انسان‌ها فرمود «و لقد کرّمنا بنی آدم»، در مورد قرآن هم فرمود «انّه لقرآن کریم»، یعنی این دنیا مدرسه‌ای است که آدم‌ها باید در آن به وسیله قرآن کریم به کرامت برسند.

وی عنوان کرد: اگر ما حواسمان به حرمت، حقوق، آرامش خاطر و سفره کارگران عزیزی که با ما کار می‌کنند باشد، به همان اندازه رزقمان افزایش می‌یابد، فقط خداست که می‌تواند رزق ما را تأمین کند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: اقتصاد از ریشه قصد است، قصد به معنای هوشمندی است، هر چه هوش خدایی شود مؤثرتر، بابصیرت‌تر و روشن‌تر می‌شود، موفقیت همه عرصه‌های اقتصاد مدیون تصمیمات هوشمندانه است، هم زمانی که مصرف‌کننده هستیم باید هوشمندانه مصرف کنیم، و هم زمانی که تولیدکننده هستیم باید هوشمندانه تولید کنیم تا کارمان برکت پیدا کند.

 

<div id="video-display-embed-code_10989446"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4202372/10989446?width=600&height=300"></script></div>
 

نظر شما