شناسهٔ خبر: 66075304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جاده هراز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از اعمال محدودیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز تا ۲۵ فروردین ماه در محور هراز خبر داد و گفت: در صورت افزایش حجم سنگین بار ترافیکی محور هراز با هماهنگی پلیس راهور به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس، با اشاره به آغاز سفرهای پایان هفته در آستانه عید سعید فطر، اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد و ترافیک در محور هراز تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و مواد فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 2 بامداد روز بیست و پنجم فروردین ماه ممنوع است و رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین محور فیروزکوه تردد کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش ترافیک در صورت حجم سنگین بار ترافیکی محور هراز از جنوب به شمال و بلعکس با هماهنگی پلیس راهور استان مازندران به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان، تصریح کرد: تردد در تمام محورهای هراز، فیروزکوه روان و در محور امام رضا (ع) گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود، لذا رانندگان در محور امام رضا (ع) با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه مسافربری و عمومی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند.

کهریزی یادآور شد: رانندگان در طول مسیر سفر خود فاصله طولی از خودرو جلویی خود را حفظ کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران پلیس‌راه در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به صورت محسوس و نامحسوس حضور داشته تا در جهت برقراری ترافیکی ایمن، روان و بدون حادثه برای شهروندان نقش موثری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما