شناسهٔ خبر: 66074696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مرتضی فنونی:زاده:

پرسپولیس بازی‌های سختی با سپاهان و ملوان دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عیار اصلی پرسپولیس مقابل تیم خوب ملوان در ورزشگاه آزادی مشخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: گل‌گهر سیرجان آن تیمی نبود که بتواند پرسپولیس را شکست بدهد و ۱۰ بازی قبلی خودش را نیز مقابل پرسپولیس واگذار کرده بود؛ این بار هم در بازی خانگی‌اش نتوانست موفقیتی به دست آورد. نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که نهایتاً با شوت زیبای اورونوف به گل رسید.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس بمب ساعتی برای اخراج!

وی افزود: در نیمه دوم اوسمار می‌خواست نتیجه را حفظ کند و طبیعی بود حالت دفاعی به خود بگیرد. پرسپولیس در ضد حملات هم خیلی خوب کار کرد و تأثیرگذار بازی کرد. بهتر است که کادرفنی به اورونوف و ترابی اجازه بدهند تا آخر زمان بازی در زمین بمانند.

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت گل‌گهر در این فصل لیگ برتر افزود: گل‌گهر این فصل تیمش خیلی عملکرد بهتری داشته و ضمناً نسبت به چند سال پیش جوان‌تر شده است.

اسماعیلی‌فر و حسن رو به جلو بازی می‌کنند، اما در دفاع ضعف دارند

پیشکسوت فوتبال درباره تفاوت تاکتیکی پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم ترس را کنار گذاشته است. دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن مدافعان کناری راست و چپ رو به جلو، فعال، مثبت و رونده بازی می‌کنند، اما یک مقداری در دفاع کردن ضعف دارند. سروش رفیعی در زمین راحت بازی می‌کند که الان ۴۰ درصد حالت دفاعی و ۶۰ درصد رو به جلو است. پاس‌های خوب می‌دهد، درگیر می‌شود و در تمامی نقاط زمین بسیار موثر بازی می‌کند.

فنونی‌زاده در مورد عملکرد امیررضا رفیعی، دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: رفیعی در دومین بازی‌اش نیز بسیار عالی بود، بازی با پایش فوق‌العاده است و اعتماد به نفس بالایی دارد؛ مطمئناً در بازی‌های بعدی هم بهتر خواهد شد. همچنین مدافعان و هافبک‌ها زیاد به دروازه‌بان پاس ندادند و رو به جلو بازی می‌کردند که جذابیت بازی را بیشتر کرده بود.

پرسپولیس بازی‌های سختی با سپاهان و ملوان دارد

وی در مورد دیدار هفته بیست‌وسوم با ملوان گفت: عیار اصلی پرسپولیس مقابل تیم خوب ملوان در ورزشگاه آزادی مشخص خواهد شد. عملکرد ملوان امسال خیلی خوب بوده و حتی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و عالی بازی می‌کند. الان هم اختلاف امتیاز خود را به یک رساند. پرسپولیس بازی‌های سختی با سپاهان و ملوان در بین تیم‌های بالای جدولی دارد و اگر محروم و مصدوم ندهد جام قهرمانی لیگ برتر باز هم به پرسپولیس می‌رسد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما