شناسهٔ خبر: 66073663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رونمایی از تولیدات بسیج هنرمندان مازندران به یمن ۳۱سالگی هنر انقلاب

برنامه های بسیج هنرمندان با محوریت برگزاری دومین کنگره ملی ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس مازندران برنامه ریزی و اجرایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمیدرضا هراسانی "رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا" در حاشيه آئین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامي و روز قشر بسیج هنرمندان با اشاره به رشادت های شهید سید مرتضی آوینی سید اهل قلم در حوزه حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: هنرمندان بسیجی استان که در طول سال برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با تولید آثار هنری تلاش دارند به مناسبت هفته هنر انقلاب و سالروز تشکیل بسیج هنرمندان معرفی و تجلیل می شوند.

وی به برگزاری جشنواره شعر بومی و فارسی، جشنواره ادبیانت داستانی، جشنواره فیلم سکانس حماسه، جشنواره صنایع دستی و ... به همت بسیج هنرمندان سپاه کربلا اشاره کرد و افزود: دو کتاب شعر الب سو و اشک انار خروجی این جشنواره ها بوده است.

هراسانی ادامه داد: کتاب اتاقی دور از خانه نیز خروجی جشنواره ادبیات داستانی بسیج می باشد.

وی از چاپ کتاب های کوپه و ما پنج نفر توسط بسیج هنرمندان مازندران خبر داد و افزود: این کتاب ها سال گذشته به صورت صوتی روانه بازار نشر شد.

هراسانی با بیان اینکه ۳۰فیلم در جشنواره فیلم سکانس حماسه نقد و بررسی شد، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی فیلم سازی، کارگاه ادبیات داستانی دفاع مقدس و ... از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان با هدف ترویج هنر متعهد بوده است.

وی به برگزاری دومین کنگره ملی ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و افزود: برنامه های بسیج هنرمندان با محوریت این کنگره برنامه ریزی و اجرایی می شود.

هراسانی یاد آورشد: این کنگره مهرماه سالجاری در مرکز استان برگزار خواهد شد.

نظر شما