شناسهٔ خبر: 66069775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جابجایی رایگان نمازگزاران عیدفطر در زنجان

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: همزمان با روز عید فطر جابجایی نمازگزاران زنجانی به مصلی به صورت رایگان انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

جابجایی رایگان نمازگزاران عیدفطر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نوری گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شامل اتوبوس، مینی بوس و ون برای جابجایی نمازگزاران عید فطر به مقصد مصلی در نظر گرفته شده که در مقایسه با سال های گذشته ۲.۵ برابر رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت ۶:۳۰ فردا در خطوط تعیین شده شهر مستقر می شود و تا ساعت برگزاری نماز برای جابه جایی نمازگزاران اقدام می کند.

وی  ادامه داد: پس از اقامه نماز نیز نمازگزاران به صورت رایگان به ایستگاه های تعیین شده منتقل خواهند شد.

نوری با بیان اینکه طی سال های گذشته به طور معمول بین ۱۵ تا ۲۰ ناوگان عمومی در روز عید سعید فطر برای جابجایی نمازگزاران اختصاص می یافت، گفت: امسال برای رفاه حال شهروندان این تعداد افزایش یافت.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز ۱۱۴ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی به صورت رفت و برگشت برای جابجایی روزه داران اختصاص یافت.

نوری افزود: در حال حاضر بین ۱۲۱ تا ۱۲۴ ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و ون در شهر زنجان فعال است که روزانه سه دستگاه تعمیر می شود.

نظر شما