شناسهٔ خبر: 66067602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آهن فروش متخلف در طارم محکوم شد

زنجان - ایرنا -رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان طارم گفت: فروشنده تیر آهن در طارم برای گرانفروشی به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ هشت میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال محکوم شد.

صاحب‌خبر -

رضا احدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بازرسان صمت، گزارش این تخلف را با شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی طارم ارسال کردند.

احدی افزود: پرونده این واحد آهن فروشی پیرامون گرانفروشی به ارزش ۸۴۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی طارم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر پرداخت ۸۴۷ میلیون ریال در حق شاکی، متهم را برای گرانفروشی به پرداخت هشت میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

پیش از این مدیر کل تعزیزات حکومتی استان زنجان از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داده و اعلام کرده بود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

رضا مظفری افزود: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

نظر شما