شناسهٔ خبر: 66058904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر هندبال مردان ایران؛ یکه تازی مسی‌ها در صدر با شکست کازرون

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با شکست نماینده کازرون، ثبت نخستین پیروزی دهدشت و شکست سنگین سپاهان نوین به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته شانزدهم سی و شمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب دوشنبه با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس به روند پیروزی‌های خود ادامه داد، فرازبام خائیز دهدشت نخستین پیروزی فصل خود را کسب کرد و سپاهان نوین شکست سنگینی مقابل زغال سنگ طبس متحمل شد.
 
در مهمترین و حساس‌ترین دیدار امروز دو تیم صنعت مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند، به مصاف هم رفتند که مس با درخشش فواد فرهادی، دروازه‌بان خود، موفق شد از شکست در نیمه اول، پیروزی بسازد و در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ حریف سرسخت خود را با شکست بدرقه کند.
<div id="video-display-embed-code_10988644"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4201483/10988644?width=600&height=350"></script></div>
 
گیتی‌پسند اصفهان نیز با پیروزی برابر پیکان سبزوار جمع امتیازات خود را به ۲۷ رساند تا هم امتیاز نیروی زمینی شهید شاملی کازرون شود و در رده سوم جای گیرد.
 
فرازبام خاییز دهدشت نیز نخستین پیروزی فصل خود را امشب مقابل پرواز هوانیروز اصفهان کسب کرد، اما با ۴ امتیاز همچنان در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد. 
 
سپاهان نوین نیز نتوانست روند بازی‌های خوب خود را ادامه دهد و ۱۴ - ۲۳ مقابل زعال سنگ طبس شکست سنگینی را متحمل شد. اما فولاد سپاهان ششمین برد خانگی خود را مقابل نفت و گاز گچساران رقم زد.
 
نتایج کامل دیدار‌های هفته شانزدهم از این قرار است:
 
فولاد مبارکه سپاهان ۲۴ - نفت و گاز گچساران ۲۰
گیتی پسند اصفهان ۳۰ - پیکان خراسان ۲۵
صنعت مس کرمان ۲۹ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۶
فرازبام خاییز دهدشت ۲۸ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۵
زغال سنگ طبس ۲۳ - فولاد سپاهان نوین ۱۴
پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۳۹ - آلومینیوم اراک ۳۵
 
در پایان هفته شانزدهم صنعت مس کرمان با ۳۲ امتیاز بی رقیب در صدر جدول تکیه زده و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند با ۲۷ امتیاز دوم و سوم جدول هستند.
 
فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس با ۲۳، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۱، نفت و گاز گچساران با ۱۸، پیکان خراسان یا ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۶، آلومینیوم اراک با ۵ و فرازبام خائیز دهدشت با ۴ امتیاز رده‌های چهارم تا دوازدهم لیگ سی و ششم را در اختیار دارند.
 
هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان ۲۵ فروردین برگزار می‌شود.

نظر شما