شناسهٔ خبر: 66058539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام برنامه های روز ارتش

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی در نشست خبری به مناسبت روز ارتش از برگزاری ۴۰۰ برنامه متنوع در گان‌های قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعلام برنامه های روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، فرمانده لشگر ۱۶ زرهی در نشست خبری به مناسبت روز ارتش گفت: تحریم ها را تحمل کردیم تا مهندسان ارتش امروز بتوانند هواپیماهای نظامی بسازند.

امیر محمدشفیعی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته، هزار و 82 دستاورد داشته است و امروز کشورهای منطقه مشتری تجهیزات نظامی ما هستند. ناو های تولید شده توسط نیروی دریایی ارتش دور دنیا را در ۳۸۶ روز طی کرد و به ایران برگشت. پدافند هوایی ارتش تمام تحرکات هوایی منطقه را تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری مرزها رصد می کند. تمام تلاش نیروی زمینی ارتش این است که سلاح هایش دور زن، نقطه زن و قابلیت شبکه شدن را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 400 برنامه در یگان های قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، رونمایی از شناسنامه شهدا، ارسال تیم پزشکی ارتش برای ویزیت رایگان در مناطق محروم، نورافشانی و برگزاری رژه در روز 29 فروردین از جمله این برنامه هاست.

امیر محمدشفیعی تصریح کرد: هزار و 500 متر از زمین های ارتش را به صورت رایگان برای ساخت درمانگاه و کلنیک پزشکی را اهدا کرده ایم و روز ۲۹ فروردین کلنگ زنی می شود.
وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در قزوین به هیچ وجه قصد جابجایی یگان های خود را ندارد.

نظر شما