شناسهٔ خبر: 66055480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه:با هنجارشکنان دانشگاه الزهرا بوشهر برخورد شود/ شاهد کشف حجاب، پایکوبی و صحنه های موهن بودیم!

به تازگی کلیپی دختران فاغ التحصیل رشته معماری در فضای مجازی منتشر شده که حواشی فراوانی را به همراه داشته است، ارگان اطلاع رسانی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه الزهرا در شهرستان بوشهر را «هنجارشکنانه» دانسته و از مسئولان خواسته که با این اقدامات که به زعم این ارگان اطلاع رسانی "هنجار شکنی" محسوب می شود، برخورد لازم صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به تازگی کلیپی دختران فاغ التحصیل رشته معماری در فضای مجازی منتشر شده که حواشی فراوانی را به همراه داشته است، ارگان اطلاع رسانی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه الزهرا در شهرستان بوشهر را «هنجارشکنانه» دانسته و با راه اندازی «کارزاری» از مسئولان خواسته  که با این اقدامات که به زعم این ارگان اطلاع رسانی "هنجار شکنی" محسوب می شود، برخورد لازم صورت گیرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ "فارس من" در کارزار خود نوشته است: «فیلم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه الزهرا بوشهر به همراه کشف حجاب و پایکوبی خلاف عرف و قانون؛ نه تنها وجهه این دانشگاه بلکه تمام دانشجویان را زیر سوال برده است.»

این ارگان اطلاع رسانی در پویش خود خواستار برخورد با دانشجویان شده و نوشته است:  «ما خواهان برخورد با این افراد هستیم و امیدواریم دیگر چنین صحنه‌های موهنی از محیط فرهنگی دانشگاه در رسانه‌های بیگانه منتشر نشود . همچنین مسئولین و حراست این دانشگاه باید پاسخگوی وضع عفاف و حجاب در این دانشگاه باشند. کسی که وارد دانشگاه می‌شود، اگر قبل از آن که وارد دانشگاه شود، تقیدات دینی‌اش ضعیف بوده با ورود به دانشگاه، تقیدات‌اش تقویت شود».

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما