شناسهٔ خبر: 66054861 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

انفجار خانه چندطبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم داشت/ حال ۲ نفر وخیم است

مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: انفجار واحد مسکونی چهارطبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم داشت و حال ۲ نفر وخیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: انفجار واحد مسکونی چهارطبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم داشت و حال ۲ نفر وخیم است.

کارن یحیایی افزود: مصدومیت یک نفر از مجموع ۱۴ مصدوم حادثه انفجار منزل مسکونی در گرمسار از نوع تنش عصبی بود که مرخص شد و اکنون ۱۳ نفر بستری هستند.

وی ادامه داد: وضعیت ۲ مصدوم این حادثه وخیم و یکی از این ۲ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) متصل است و از تنفس مصنوعی برای وی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: هیچ کودکی در حادثه انفجار منزل مسکونی در گرمسار مصدوم نشد و هیچ یک از ساکنان خانه به دلیل شدت انفجار به بیرون پرتاب نشدند.

این مسوول اضافه کرد: چهار آقا و ۹ خانم شمار مصدومان انفجار در ساختمانی حوالی میدان مادر گرمسار را تشکیل می‌دهند.

مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: مداوای مصدومان در بیمارستان معتمدی گرمسار در حال انجام است، اما یکی از مصدومان به دلیل وخامت حال به بیمارستانی بزرگتر اعزام خواهد شد.

منبع: ایرنا

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما