شناسهٔ خبر: 66048914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت از کسب و کار‌های خُرد، برنامه ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان در سال جدید

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال جدید برنامه ویژه ما در ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حمایت از کسب و کار‌های خٌرد است.

صاحب‌خبر -

حمایت از کسب و کار‌های خُرد، برنامه ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حیدر آسیابی با تاکید بر این که امسال هم  یکی از اولویت‌های ما در دادگستری استان، کمک به رونق و توسعه اقتصادی استان افزود: برنامه ویژه ما در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال پیش رو، حمایت از کسب و کار‌های خٌرد است.
آسیابی افزود: کمک به  شکل گیری کسب و کار در مناطق پُرخطر استان هم از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی  برای تحقق آن در حال برنامه ریزی هستیم.

او با اشاره به هموار کردن مسیر تولید با همت دستگاه قضا در گلستان افزود: پارسال از ورشکستگی ۴۲ کارخانه در استان جلوگیری و ۶۸ واحد تعطیل در استان احیاء شد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با احیای این واحد‌های تولیدی در مجموع نزدیک به ۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی حفظ و بستر برای توسعه این واحدها، فراهم شد.
حیدر آسیابی افزود: سال گذشته ۴۲۹ مورد بازدید میدانی از کاخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت که در نتیجه آن مشکلات تولید

کنندگان پس از اولویت بندی با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیگیری و رفع شد.

نظر شما