شناسهٔ خبر: 66048527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

دستگیری ۱۳ نفر متهم و کشف ۱.۴ تن چوب قاچاق در ملایر

مهناز روزبهانی

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری ۱۳ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پاسگاه انتظامی جوزان و با مشارکت معتمدان محل در حوزه استحفاظی این پاسگاه اجرا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در اجرای این طرح مأموران تعداد یک نفر توزیع‌کننده و سه نفر مصرف‌کننده موادمخدر را به همراه مقادیری موادمخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این طرح و در اجرای حکم قضایی مأموران محل اختفای تعداد سه نفر از متهمان فراری را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در این مأموریت یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف و سارق را نیز دستگیر کردند، به کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این طرح و دستگیری پنج متهم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به منظور مشارکت در ایجاد امنیت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

ساکی همچنین از دستگیری یک نفر سارق و سه نفر متهم فراری در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد و اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران کلانتری ۱۴ ازندریان و با مشارکت معتمدان محل اجرا شد و در اجرای این طرح مأموران یک نفر سارق خانه باغ را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مأموریت مأموران در اجرای حکم قضایی، سه نفر متهم فراری را شناسایی و آنها را دستگیر کردند، یادآور شد: تعداد ۲۵۰ عدد قرص موادمخدر از نوع متادون و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز در این طرح توسط مأموران کشف شد.

وی اظهار کرد: مأموران هشت دستگاه موتورسیکلت را به علت ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز از سوی راکبان، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط راکبان توقیف و به پارکینگ منتقل کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما