شناسهٔ خبر: 66043457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مساعدت ۳۰۰ میلیاردی رئیس جمهور برای ساماندهی خانه‌های اطراف حرم شاهچراغ

استاندار فارس از مساعدت ۳۰۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور برای ساماندهی خانه‌های اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای رفع معضلات فرهنگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

مساعدت ۳۰۰ میلیاردی رئیس جمهور برای ساماندهی خانه‌های اطراف حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،محمدهادی ایمانیه در نشست مقدماتی گفتمان سومین حرم اهل بیت (ع) که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)برگزار شد بر ضرورت ساماندهی خانه‌های اطراف این حرم مطهر تاکید کرد و گفت: خانه‌های اطراف حرم باید ساماندهی شود تا از وجود معضلات فرهنگی اطراف حرم از این طریق جلوگیری شود. 
وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اتصال راه‌های اتصال مردم به حرم مطهر شاهچراغ (ع) از طریق مترو باید برنامه زمان‌بندی اساسی در نظر بگیرند، افزود: دسترسی مردم به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) باید تسهیل شود.
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه با تاکید بر اینکه کتابخانه حرم مطهر به یک تحول نیاز دارد و باید در تنوع کتاب‌ها تحول شکل گیرد و به موزه قرآنی حرم نیز به‌صورت ویژه توجه شود، از لزوم ایجاد تقویمی برای مشخص شدن برنامه‌های خاص حرم مطهر سخن گفت و اظهار کرد: تقویمی نوشته و چند برنامه مشخص شود که برای این روز‌ها مشخص شود که چه تعهدی توسط سازمان‌ها و هیئت‌های مذهبی وجود دارد.
وی تصریح کرد: منابع مالی پایدار حرم را مورد توجه قرار گیرد که تا پایان سال دغدغه‌ای برای اجرای بسیاری از برنامه‌ها نداشته باشیم.

نظر شما