شناسهٔ خبر: 66037794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص بیش از ۳هزار کیسه آرد سهمیه مناسبتی در قائم شهر

۳۲۰۰ کیسه آرد سهمیه مناسبتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی شهرستان قائم شهر اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فرماندار قائم شهر در جلسه شورای آرد ونان این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های خبازان در پخت و عرضه نان مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی گفت: علاوه بر ۸۰ هزار کیسه سهمیه آرد ماهیانه این شهرستان تعداد ۳۲۰۰ کیسه آرد سهمیه مناسبتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی شهرستان قائم شهر اختصاص یافت.

جواد مولایی با اشاره به حجم بالای تردد و ورود مسافران نوروزی به شهرستان قائم شهر، افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های مسیر تردد مسافران و فعالیت ۳۸ واحد نانوایی کشیک و نیز نظارت مستمر بازرسان بر روند نحوه پخت و عرضه نان خبازی‌ها را از عملکرد‌های موفق شورای آرد ونان قائم شهر در این ایام عنوان کرد که در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی با سهولت نان مورد نیاز در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

فرماندار قائم شهر، افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های روستایی را دیگر اقدامات حمایتی شورای آرد ونان قائم شهر در فصل زراعی جاری اعلام کرد که با آغاز عملیات شالیکاری، سرانه مصرف نان در روستا‌ها با حضور کارگران فصلی افزایش می‌یابد.

مولایی یادآور شد: در شهرستان قائم شهر ۴۲۵ واحد خبازی اقدام به پخت و عرضه نان می‌کنند که ۴۲۵ واحد نانوایی شهری و ۱۶۱ واحد نانوایی روستایی هستند.

در این جلسه همچنین پس از ارائه گزارش مسئولان ادارات غله و صمت قائم شهر تصمیماتی برای رفع مشکلات و کمبود‌ها و بهبود فعالیت‌های خبازان شهرستان قائم شهر اتخاذ شد.

نظر شما