شناسهٔ خبر: 66036670 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

یمن به دو کشتی اسرائیلی، یک کشتی انگلیسی و دو ناوشکن آمریکایی حمله کرد

در پی نشر گزارش‌های متعدد درباره حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی های اسرائیلی، انگلیسی و آمریکایی در دریای سرخ، نیروهای مسلح یمن بیانیه ای منتشر کرد. در پی نشر گزارش‌های متعدد درباره حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی های اسرائیلی، انگلیسی و آمریکایی در دریای سرخ، نیروهای مسلح یمن بیانیه ای منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، در پی نشر گزارش‌های متعدد درباره حملات نیرو‌های مسلح یمن به کشتی‌های اسرائیلی، انگلیسی و آمریکایی در دریای سرخ، نیرو‌های مسلح یمن بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه نیرو‌های مسلح یمن در خصوص هدف قرار دادن دو کشتی اسرائیلی، یک کشتی انگلیسی و دو ناوشکن آمریکایی در اقیانوس هند و دریای سرخ و عرب، در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۴.

مشروح بیانیه نیرو‌های مسلح یمن:

خداوند متعال فرموده است: اى کسانى که ایمان آورده‏اید، اگر شما را یارى کنید، خداوند شما را یارى مى‏کند و پاهایتان را استوار می‏دارد. خداوند متعال درست گفته است.

برای پیروزی مردم فلسطین در مقابل ظلم و پاسخی به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان نیرو‌های مسلح یمن طی ۷۲ ساعت گذشته پنج عملیات نظامی انجام دادند که به شرح زیر است:

نیروی دریایی ارتش با استعانت از درگاه خداوند متعال با تعدادی موشک دریایی مناسب ناو انگلیسی هوپ آیلند (جزیره امید - HOPE ISLAND) در دریای سرخ را هدف قرار دادند و موشک‌ها با هدف خود اصابت مستقیم داشته اند.

همچنین دو کشتی اسرائیلی که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند، اولین تحت عنوان ام اس سی گریس اف (MSC GRACE F) در اقیانوس هند و دیگری ام اس سی جینا (MSC GINA) در دریای عرب نیز با تعدادی موشک بالستیک آماج حمله نیرو‌های مصلح قرار گرفتند و موشک‌ها با موفقیت به اهداف خود دست یافتند.

نیروی هوایی نیرو‌های مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال با استفاده از تعدادی پهپاد، دو عملیات نظامی اجرا کردند و تعدادی ناوچه نظامی آمریکایی در دریای سرخ را آماج حملات پهپادی موفقیت آمیز خود قرار دادند.

نیرو‌های مسلح یمن به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از دریانوردی اسرائیل یا کسانی که با دشمن اسرائیلی مرتبط هستند یا به سمت بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ و عرب و اقیانوس هند حرکت می‌کنند تا پایان تجاوز و برداشته شدن محاصره مردم فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما