شناسهٔ خبر: 66035550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۶۰ میلیون ایرانی تا اردیبهشت دارای مراقب سلامت می‌شوند

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تا اردیبهشت ماه سال جاری، ۶۰ میلیون ایرانی در طرح سلامت خانواده مراقب سلامت خواهند داشت. این طرح نیز با مشارکت مردم برای ارتقای سلامت جامعه رقم خواهد خورد. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تا اردیبهشت ماه سال جاری، ۶۰ میلیون ایرانی در طرح سلامت خانواده مراقب سلامت خواهند داشت. این طرح نیز با مشارکت مردم برای ارتقای سلامت جامعه رقم خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت در اولین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، در مورد برنامه های حوزه بهداشت در تحقق شعار سال 1403 مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم"، گفت: "خانواده" در فرهنگ سازی و اجرای برنامه های حوزه بهداشت و پیشگیری اهمیت زیادی دارد. "برنامه جوانی جمعیت و سلامت خانواده" از جمله مهمترین برنامه های حوزه بهداشت هستند که با مشارکت مردم میسر خواهند شد.

وی گفت: با بهینه سازی برخی امکانات و مراکز می توان از حضور و مشارکت مردم در ارائه خدمات درمانی سطح یک بهره برد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کرونا نشان داد که هر موقع از مشارکت و حضور مردم استفاده کنیم، به هدف خواهیم رسید. امیدوارم در سال 1403 در حوزه بهداشت با شعار "بهداشت برای مردم با دستان خودِ مردم" به تحقق شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" کمک کنیم.

فرشیدی با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده در کشور، بیان کرد: تا اردیبهشت ماه سال جاری، 60 میلیون ایرانی در طرح سلامت خانواده مراقب سلامت خواهند داشت. این طرح نیز با مشارکت مردم برای ارتقای سلامت جامعه رقم خواهد خورد.

 انتهای پیام/

نظر شما