شناسهٔ خبر: 66034719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیب نماز جمعه تهران:

اقدامات مذبوحانه صهیونیست فاقد ارزش راهبردی و نظامی است

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: مسئولیت نهاد‌های بین المللی این است که جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت شهدای تروریستی دمشق اظهار داشت: این جنایت ددمنشانه صهیونیست‌ها در ادامه ۶ ماه جنایت علیه مردم مظلوم و بی پناه در غزه مقاوم و قهرمان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سکوت مجامع بین المللی و قدرت‌های غربی و آمریکا در برابر این جنایات حکایت از چند واقعیت دارد، گفت: واقعیت اول این است که این اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، اقدام بسیار خطرناک و حایز اهمیتی است چراکه به لحاظ شخصیت‌هایی که در این حمله به شهادت رسیدند و از نظر جمهوری اسلامی و تحلیل گران سیاسی این حادثه، ویژه و استثنایی است.

امام جمعه موقت تهران تعرض جدی به قوانین بین المللی و تعرض به محور مقاومت را دو واقعیت دیگر این حمله تروریستی عنوان کرد و بیان داشت: همه در برابر آن مسئول هستند. مسئولیت نهاد‌های بین المللی این است که این جنایت را محکوم و برای مهار رژیم سرکش صهیونیستی از همه ظرفیت خود استفاده کنند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: رسالت محور مقاومت این است که با توجه به تعرضی که به یکی از محور‌های جبهه مقاومت شده تصمیم به موقع و صحیحی را اتخاذ کند و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هم که امروز در اوج قدرت قرار دارد متناسب با آن عملیات تروریستی و در شرایطی که مناسب می‌داند اقدامات لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها ضربات مهلکی را دریافت کردند که در طول ۷۵ سال اشغال سابقه نداشته است به همین دلیل اقدامات مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند که فاقد ارزش راهبردی و نظامی است لذا جمهوری اسلامی با قدرت از محور مقاومت حمایت می‌کند و راه را برای پیروزی عاجل مردم قهرمان و مظلوم فلسطین و به ویژه غزه هموار می‌کند.

نظر شما