شناسهٔ خبر: 66032650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسحاقی خبر داد:

بررسی و رفع مشکلات و مطالبات کادر درمان در دستور کار کمیسیون بهداشت مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت تاکید کرد که بررسی و رفع مشکلات و مطالبات صنف‌های مختلف حوزه سلامت در دستور کار این کمیسیون قرار دارد و نیاز است سازمان نظام پزشکی هم توجه بیشتری را نسبت به رفع مشکلات کادر درمان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

سلمان اسحاقی با بیان اینکه کمیسیون بهداشت در نشست امروز به بررسی مشکلات ماما‌ها با حضور معاونان درمان و توسعه وزارت بهداشت خواهد پرداخت، گفت: هدف کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ابتدا بررسی موضوعی مطالبات و مشکلات صنف‌های مختلف حوزه سلامت بود و در این راستا نسبت به بررسی مشکلات صنعت دارو و پزشکان عمومی و متخصص با حضور کارشناسان و مسئولان این حوزه اقدام کردیم.

وی افزود: همچنین به طور مداوم نشست‌هایی را برای رفع مشکلات کادر درمان از جمله پرستاران و ماما‌ها برگزار کردیم و به طور قطع این روند ادامه خواهد داشت و بر همین اساس از نماینده ماما‌ها دعوت کردیم در نشست امروز کمیسیون حضور یابد و برخی مطالبات این قشر در مورد بحث هزینه‌ها و تعرفه‌ها است که آنها را مدنظر قرار خواهیم داد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم افزود: انتظار داریم سازمان نظام پزشکی هم توجه بیشتری را نسبت به رفع مشکلات پزشکان و کادر درمان داشته باشد.

اسحاقی با اشاره به بررسی منابع بخش سلامت در بودجه ۱۴۰۳ در نشست دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان، گفت: معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع در نشست کمیسیون حضور می‌یابد.

منبع: خانه ملت

نظر شما